onednovellstorys

2012-04-11
22:47:18

More than this - part 16

sista andblicken :

Eds perspektiv :

-          Are you coming ?

-          Ehh what ? was the only thing I could get out of my mouth .

-          Come on you fatti she joked took my hand in hers and started to drag me to the others .

I wish she had not done that ,  for every second she held my hand in hers , I became more and more in love.



 

 

Dagen efter klubbandet , vaknade jag först vid sju på morgonen , jag låg i min säng fortfarande i kläderna jag hade haft på mig på klubben och sminket fortfarande på , och mitt huvud värkte som om de skulle sprängas . jag kände att jag var tvungen att ta på mig pyjamas eftersom de kändes som mina kläder vägde flera kilo och samma med mitt smink , jag reste mig långsamt upp . Gud mitt huvud höll på att döda mig , jag vände mig och såg Conny i samma ställning som jag fullt på klädd och hade fortfarande sminket på sig . jag bytade om snabbt men det kändes som de tog flera minuter och armarna va tunga . Jag tog Connys pyjamas och väckte henne . Hon grymtade fram ett låt mig va.

 

-          Jag vet hur de känns men ta på dig pyjamas och tvätta av dig sen kan du sova vidare . Hon kisade och tittade på sina ben . Hon reste sig långsamt .

-          Oh gud mitt huvud . sen tog hon på sin pyjamas sen släpade vi oss in i mitt badrum och tvättade av sminket snabbt för vi bådade längtade efter sängen .

-          Har du inte Alvedon eller något ?

-          Jo de ska jag nog ha svarade jag sömndrucket och letade upp ett par Alvedon i mitt badrumsskåp . Jag gav henne en och svalde min snabbt . Sen vände vi och la oss i sängen igen .

 

Min säng var stor så att vi båda hade varsitt ett eget sett med täcke och fyra par kuddar . Fyra underbara dunkuddar med ett underbart varmt duntäcke . När jag la mig i min säng så var det som jag la mig på ett moln och det tog mig några få minuter innan jag somnade.

 

Nästa gång vaknade jag av att min mobil ringde , jag hann se att klockan var tre. Gud vad mitt huvud värkte, Jag tog fram min mobil och såg att de va Harry .

 

-          Hello darling sa han när jag svarade .

-          Hey sweetie  svarade jag sömndrucket och log .

-          Tiered ?

-          Yeah kind of , I don’t now when I got to bed last night.

-          Well I guess , If you seen todays papers and twitters , yeah late.  Jag blev klarvaken , vadå tidningarna och twitter vad snackade ha nom ? Jag tog fram min data med ena handen sedan tittade jag på Conny hon stog och viskade till mig.

-          Jag ska duscha .  jag nickade .

-          Harry what are you talking about ?

-          You haven’t seen it ?

-          No , you woke me up , I’m starting my computer right now.

-          Oh I’ll wait until you seen it . Jag suckade , kunde han inte bara säg det .

-          Talk to me about how you guys are doning now I’ll can watch at the same time .

-          Yeah sure svarade han , jag kunde inte avgör om han va sur , ledsen , glad , nyfiken , jag hade aldrig hört hans röst såhär .  Samtidigt som han pratade på loggade jag in på twitter och sökte på de senaste skvallret på datan . Då såg jag dem , flera bilder från klubben igår , en på mig Conny och Simone texten under var inte så farlig * Harry Styles girlfriens out on the town , but where is styles ? * Jag suckade , kollad upp din fakta först , han är inte i stan såklart . Sen såg jag en när jag , Simone , Conny , Ed, Simon och Daniel dansade , där stog de typ samma som den andra . Sen En bild från Dj-båset där jag stog med Jamie och han visade hur man gjorde , jag började bli förbannad , texten under * Harry Styles girlfriend Felicia playing with Uk:s hotest Dj and heartbeaker Jamie . Does Styles need to worry ?*

 

-          Felicia ? jag hörde Harrys röst i luren .

 

-          Yes svarade jag inte så lugnt som jag hade hoppats .

 

-          You have seent it ?

 

-          Witch one snäste jag åt han .

 

-          I’ll think you can guess.

 

-          Oh the one with Jamie , and no Harry I’m not cheating on you , I guess that is why you are calling , to check up on me ? well I’m not I was out last night having fun with my friends how now’s that Dj and he wondered if I wanted to try , and I did, that’s it’s what happened . Harry va tyst ett tag sen sa han lite skamset.

 

-          I’m sorry , I just got a little paranoid , I didn’t mean to . I love you and I always will .

 

-          I love you to svarade jag lite surt .

 

-          I’ll see you and Conny in two days then ?

 

-          Yeah sure.

 

-          Hugs and kisses , love you beautiful .

 

-          Love you more . Sen la vi på .

 

 

Två dagar senare skulle vi träffas . Jag kunde inte ha längtat mer , min kropp värkte efter honom , de gjorde mitt sinne också . Mina läppar brände efter hans som de inte fått lepsyl på ett tag  .

Två dagar , två dagar , två dagar .


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: