onednovellstorys

2012-04-16
07:28:41

More than this - part 17

sistanblicken :

Två dagar senare skulle vi träffas . Jag kunde inte ha längtat mer , min kropp värkte efter honom , de gjorde mitt sinne också . Mina läppar brände efter hans som de inte fått lepsyl på ett tag  .

Två dagar , två dagar , två dagar .

 


 

Två dagar senare stog jag framför min garderob . Nu hade jag ett problem , jag hade inte träffat Harry på en vecka och jag ville se mitt bästa ut . Okej tänkte jag okej .. sen greps jag av panik igen. Tillslut blundade jag och tog något rent slumpmässigt . De va ett bar ljusblå jeans med nitar som jag hade hittat i en liten punkaffär i London . Okej sedan gjorde jag samma sak med tröjorna , jag fick fram ett linne som Hayley hade på sig i deras Monster video .  Klar , äntligen tänkte jag och pustade ut , jag tog mina solbrillor och satte dem på huvudet och tog med en extra kofta ifall ifall .

 

 

Conny satt på min säng och spelade MW3 , när hon  hörde min steg tittade hon på mig.

-          Wow klar så snabbt , är du säker , du har inte glömt något va ?

-          Haha jätte roligt , jag är faktiskt klar , är du ?

-          Dum fråga sa hon och pekade upp och ner på sina kläder , ett par jeans med en hoddie , hennes vanliga still och håret uppsat.

-          Jag menade med spelet sa jag med ett småleende.

-          Ja det är jag svarade hon och flinade .

-          Kom då , mamma är säkert redo.

 

 

Vi gick ner i köket där min mamma väntade hon log mot oss och gick sedan ut till bilen och så körde hon oss till killarnas lägenhet , jag smsade Harry att vi var på väg * hey babe , we are un are way , see y soon , miss you like crazy . love * Killarnas lägenhet var inte så långt ifrån vår , efter en kvart var vi framme .

-          Hej då mamma sa jag och pussade henne på kinden .

-          Hej då gumman , ring mig om ni vill bli hämtade .

-          De gör vi , älskar dig sa jag och stängde dörren . Sedan vände jag mig till Conny .

-          Är du redo ?

-          När är jag inte redo svarade hon och vi gick upp till killarnas lägenhet.

 

 

 

Zayn öppnade dörren till min sorg , jag ville att de skulle vara Harry eftersom jag inte hade sett han på över en vecka. Zayn log ett stort leende till mig , jag log tillbaka.

 

-          Hi Felicia sa han och kramade mig , jag kramade tillbaka.

-          Hi Zayn , long time no seen .

-          Yeah your right , and how is this beautiful girl you have with you ?

-          This is my best friend from Sweden , Conny this is Zayn , Zayn this is Conny .

-          Hi sa Conny och sträckte fram sin hand .

-          No , you are gettning a hug sa Zayn och kramade henne , hon blev lite chokad men kramade han tillbaka.  Vi gick in i lägenheten , Louis och Liam satt ner och spelade pokemon på deras nitendo som jag hade sett dem göra flera gånger , Niall satt och försöket balansera ostbågar på sin näsa men misslyckades bara så de ramlade ner i hans mun eller på hans tröja för att åka in i hans mun .

-          HI guys sa jag .

-          Felicia ropade alla tre och sprang fram till mig och gav mig en stor gruppkram.

-          Hey guys , I have missed you to . And this is my beautiful best friend from Sweden ,Conny say hi.

-          Hi I’m Niall sa han och kramade henne , nu blev hon inte lika chokad och kramade tillbaka.

-          Conny sa hon , sen kom Liam.

-          And I’m Liam och han gav henne en lätt kram .

-          And I’m Louis och han gav en en stor kram .

-          It’s verry nice to meet you guys finally .  Felicia have told me so many things about you.

-          I hope it’s the good stuff then sa Niall och skrattade de gjorde vi andra också.

-          No only the bad skojade jag med han .

-          So are you likning London our you are like Felicia need allot of convinced .

-          I’ll think it’s different she lives here I don’t , but yeah I love it.

-          Yes she does , svarade jag . Hey where is Harry ?

-          He’s out svarade Louis mig och tittade ner i marken .

-          He’s out ?

-          Yeah he was just goning to get something .

-          Okey sa jag och va lite sur , jag hade saknat han så mycket så var han inte ens här .

 

 

 

Vi satte oss ner i soffan Niall tog fram sin gitarr och började lira lite med Conny som nästan flög ditt när han tog fram den och han började visa henne lite ackord , Liam och Louis fortsatte att spela . Zayn och jag slö kollade på tv .

 

 

 

Till slut reste jag mig och gick in på Harrys rum för att ringa honom , singnaler gick fram men han svarade in och då såg jag hans mobil som låg på sängen . Jag tog upp den . Så himla typiskt  tänkte jag och höll hans telefon i handen , jag tryckte på en knapp och telefonen lyste upp , hans bakrundsbild var en på oss två , en när vi båda hade somnat i soffan , han som låg raklång och jag som låg brevid han på sidan med ena benet över hans ben , han hade ena armen runt mig och jag hade mitt huvud  på hans bröst korg och min andra han snett under mitt huvud och han hade sin över mig . Jag gissade att Louis eller någon av de andra hade tagit den , hm tur för dem att det var en okej bild eftersom jag inte var värsta sleeping beauty när jag sov .

 

 

Jag satte mig på hans sängkant , på hans byrå fanns de några inramade bilder , en på alla killarna , en på hans mamma och han , en på hans familj  , en på han och Louis , jag skrattade alltid åt den , Louis pussade han på kinden och han såg helt förskräckt ut , sen två på oss , vår första bild som Louis hade tagit , den när vi dansande med bubblorna och en av mina favoriter , jag håller mina armar runt hans hals han håller sina runt min midja och pussar mig på kinden och jag tittar ner ler och rodnar .  Jag tittade på bilderna länge kände det som . Sen hörde jag dörren till hans rum öppnas .

 

-          Harry ropade jag av lycka , för där stog han , i mörka jeans och en vit t-shirt med hans hår helt perfekt som vanligt , när han såg mig lyste hans ansikte upp i de perfekta leendet som jag trodde skulle få mig att smälta . Jag rusade upp och hoppade i hans famn , han fångade mig precis i tid så jag hade mina ben runt hans midja och han hade ena handen på mitt lår och andra på min ryggsvank.

-          Hi beautiful viskade han ömt och kysste mig en snabb lätt kyss de var inte tillräckligt för mig , jag vill ha mer och kysste honom igen , hårt och passonerat . Han besvarade genast kyssen , fast han avbröt en igen .

-          I have been missing you viskade jag.

-          I have mist you to darling.  Jag höll om honom hart jag vill inte släppa han när jag hade han nu.

-          I love you viskade jag osäker på om han hört mig .

-          I love you more then you can ever image .  så log han emot mig och kysste mig igen , sen öppnades dörren.

-          Ehh are you lovers going to come out any time soon ? frågade Liam som stuckit in huvudet .

-          Yeah we are coming svarade jag och

 

hoppade ner tog Harrys hand och gick ut.  Alla satt i samma position som innan . Visste de ens att Harry hade kommit in , förutom Liam ?

 

 

-          Hi everybody sa jag . Conny , Niall , Zayn och Louis tittade upp .

-          Harry ropade Louis och sprang och kramade honom .

-          Didn’t any one of see Harry when he came ?

-           I did but not the others svarade Liam mig .

-          Okey , but any way Harry this is my best friend Conny , Conny this is my lover Harry .

-          HI sa Conny , it’s nice to finely meet you

-          It’s nice to meet you to , Felicia have told me so much about you .

-          Oh really svarade hon höjde ena ögonbrynet och tittade på mig med en sur blick på ett skämtsamt sett . Alla skrattade åt de.

-          And she told me that you play MW3 and black oups allot sa Harry.

-          And that is a true fact sa hon med en anning fråga I rösten.

-          I’ll beat I’m much better then you .

-          Is that a challenge ?

-          Oh it is .

-          Challenge accepted sa hon och de skakade hand .

-          Oh god sa jag , now we are just going to sit her and watch.

-          You don’t have to , It’s dinner time soon , let’s make some food sa Niall med ett leende .

-          Niall it’s 3 in the afternoon , dinner are like in 3 hours.

-          Well then we have time to think sa han och drog in mig I köket .

-          Good luck ropade Harry  , jag lipade mot han .


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: