onednovellstorys

2012-04-24
00:08:02

More than this - part 21
Sista andblicken :

-          Can you tell me what that was about . Jag tog ett djupt andetag , tydligen var jag tvungen att berätta .

-          That was my ex började jag .



Jag berättade allt om Adam , vårt förhållande , vad han gjort , hur jag hade mått och de som precis hade hänt . De tog ett bra tag att berätta allt men det kändes om en stor sten försvann från min bröstkorg . Harry bara satt där lyssnade och tog till sig allt egentligen vill jag inte berätta detta för han , men nu hade jag och de kändes mycket bättre . Efter jag var klar satt han bara där och tittade med en tomblick .

-          Harry viskade jag efter ett tag . de verkade som han vaknade ur en dröm .

-          Yeah baby sa han , what is it?

-          Are you okey sa jag och tittade på han till min förvåning skrattade han .

-          After all you been threw today and all that and you are asking me how I feel ?

-          Yeah I will survive but I don’t now you just lookt so sad or something. Jag log ett sneeleende . But Harry will you survive this ? frågade jag skämtsamt .

-          Oh god sa han . Ofcurse I will han tittade ner på mig , I have the most crazy girlfriend in the whole world , don’t I ?

-          Yes you do svarade jag och kysste han .

 

Harry stannade hos mig  i några dagar han ville inte åka förens han var hundra på att Adam inte skulle komma tillbaka . Louis och de andra killarna kom över rätt ofta för att lämna kläder och för att hänga med oss , alla hade hört om vad som hade hänt men ingen nämnde de , jag ville inte prata om de .

 

Vi låg vid poolen jag , Harry , Niall , Liam , Louis , Zayn och Caroline . Jag va fortfarande lite sur på Simon men hade kunde ju inte veta och han hade stora skuldkänslor enligt Simone . Där emot hade jag börjat snacka mycket mer med Caroline och vi kom bra överens och jag visste att hon var smått kär i Niall så ag hade bjudit över henne idag . Hon och Niall satt och snackade några solstolar ifrån oss , jag låg brevid Harry och jag hade flyttat min stol så nära han som möjligt . Jag låg och njöt av dem varma Juli solen , snart var Juli över och Augusti skulle börja , mamma och jag hade redan fullt upp med att leta skolor . Jag låg där och försvann i mina tankar och höll på att somna , när jag kände två armar som lyste upp mig jag tittade nu och såg på Harrys ansikte som flinade när han kastade i mig i polen .

-          Not funny ropade jag och spottade ut vatten jag fått i munnen . Niall hade tydligen sett vad Harry gjort för snart va Caroline i vatten brevid mig .

-          You guys are like big babys sometimes sa hon och jag brast i skratt . Sen började alla killar knuffa ner varnade i vattnen , Liam och Harry var de sista två kvar stog där uppe och försökte knuffa ner varandra , jag simmade mot stegen och smög upp , Harry fick ner Liam och gjorde segertecknet , lite för tidigt för sen sa de plask och så va han nere i vatten och jag stog där med störta leendet .

-          I’m the king of the world skrek jag och gjorde segertecknet innan jag gjorde kanonkulan ner i vattnet.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: