onednovellstorys

2012-04-26
23:47:56

More than this - part 23
sista andblicken :

- I talk to Louis and Liam tomorrow .

-          Sounds good sa jag med ett leende .

-          Now come here sa han och drog mig in till han och började kyssa mig igen




Nästa dag var de bestämt att vi skulle träffas hemma hus Liam lite efter lunch . Harry som hade följt med mig hem och sovit hus mig satt och åt frukost i bara kalsonger . Tur att mamma och James inte va hemma . Eftersom de va en av de första gångerna jag såg han i den stannade jag i öppningen till köket . Jag visste inte varför men jag tycket sånt var otroligt pinsamt . Den första gången jag hade sett han i bara kalsonger hade jag nästan flytt rummet på fem sekunder . Nu stannade jag men försökte att inte bry mig om de , men tittade upp i tacket hela tiden .  Han skrattade när han såg mig .

 

-          Hey babe sa han och gick och kramade mig bakifrån . Jag ryckte till .

-          Hello babe svarade jag .

-          What is it frågade han eftersom jag omedvetet hade börjat slingrat mig ur hans grepp .

-          Please put some pant’s on , don’t ask why , just some shorts or sweatpants . I don’t feel very  comfortable around almost naked people .

 

Han skrattade åt mig kysste mig på huvudet innan han gick till övervåningen .  Jag pustade ut och gjorde iordning några smörgåsar till mig och ner kom Harry i bara mjukis . Jag slickade mig diskret runt läpparna , hur kunde man var så otroligt sexig . hade jag inte oroat mig över att mamma kunde komma hem när som helt hade jag nog hoppat på han .

-          Happy now sa han och gjorde en piruett .

-          Yeah I’s very happy sa jag och kysste han på kinden .

 

 

 

Harry körde oss till hans lägenhet i förd en av mina hoddies eftersom hans t-shirt hade blivit smutsig . Han såg rätt komisk ut där han satt med en svart alldeles förliten tröja som han knappt kunde stänga . Själv hade jag valt lite finare kläder idag , Svarta skinnjeans jag hade klickat hem ifrån Gina eftersom jag va tvungen att ha dem , en vit stickad tröja och ett par röda högklackade skor .  Harry försökte smyga in på rummet utan någon som skulle se han , sorligt nog för Harry såg Louis han .

-          Harry my man , where are you going we are going to Liam .

-          I just have to switch shirts boobear sa han och slängde en slängkyss mot han .

-          No we don’t have time for that , Eleanor are all ready there we are waiting for you guys .  Sen såg jag Harry bli utsläppad av Louis och jag följde efter , på vägen ut såg jag Harrys Ramones tröja ligga på en stol , jag tog med mig den i farten .

-          Darling sa jag när Louis låste dörren och visade tröjan . Han tittade på den .

-          Thank you sa han och kysste mig innan han snabbt bytade om .  Sen gick vi över till Liam . Där inne satt Liam och två av de sötaste tjejer jag sett , Danielle och Eleanor . Alla reste sig och gick fram till oss .

-          Hi I’m Danielle sa hon och räckte fram handen och skakade den lätt men fast .

-          HI I’m Felicia sa jag och log .

-          Elenore is me sa hon medans hon skakade min hand .

-          Felicia is me svarade jag och drog på munnen .

-          You got humor , thats god sa Danielle där hon stog med Liam de va så söta tillsammans .

 

Vi satte oss ner i sofforna och började prata och jag kände mig hemma

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: