onednovellstorys

2012-08-13
09:46:02

Hejhej!
Så tävligen är nu avslutad så jag tänker börja läsa alla komentarer och se vilken som passar bäst in i min nya story.
Och jag har uppfattat att det inte var alla som riktigt förstod vad moments handlade om. Jag skrev innan Moments att jag skulle skriva denna lite anderlunnda och det var det jag gjorde jag har aldrig läst en novell om killarna skrivana på detta sättet Novellen handlade om Amy och Zayn och att de hade kännt varandra hela livet. Zayn åker iväg till x-factor sen ut på turne och Amy försöker hitta honom och förklara sin kärlek för honom. Att hon har varit kär i honom för alltid och i slutet får man reda på att han känner samma sak.
 
Ha det bra så länge, vinnare kommer upp inom kort!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: