onednovellstorys

2012-06-05
21:35:07

More than this - part 46
Sista andeblicken:

-          Harry it’s me hörde jag Louis ropa.

-          Then everyone else move, I want my boo bear.  Alla skrattade och vi reste oss upp.  Och vi tog en ordentlig gruppkram ståendes.

-          I love you guys viskade jag.




 

Efter den långa gruppkramen släppte alla taget.

-          So what did she say? Frågade Liam och tittade på Harry.

-          So everyone knew about it, except me? Harry tittade generat ner i marken.

-          Ehh.. They boys help me with the paling of it and you know give me advice. And the told their girlfriends.

-          Yeah Harry let’s says that skrattde Danielle fram.

-          So Harry sa jag och vände mig om och tittade på honom. Han log ett oskyldigt leende.

-          You know I love you.

-          You can take that later. What did she say? Sa Niall nu. Alla tittade på oss med stora nyfikna ögon.

-          Louis I’m so sorry but. Jag stannade och gick och ställde mig brevid Harry. But you and Eleanor are going to have this place all by yourself.

-          Yes! Ropade alla. Louis överdrev. Han ramlade ner på golvet och satte sig och la sina armar runt Harrys ben.

-          How can you leave me. HOW?. Alla skrattde.

-          I’m so happy for you sa Zayn.

-          Yeah we too sa Caroline.

-          Thanks you guys sa jag och log.

 

Nästa dag vid var det söndag och jag skulle vara med Harry några dagar innan deras turne skulle börja. Hur skulle jag klara mig utan honom i två månader.

-          How are I’m going to make it without you for two months sa jag när jag la mig på hans bröst korg.

-          How are I’m going to make it without you?

-          Do you have to go on this tour?

-          Yeah, Why can’t you come along.

-          Can’t I become the 6 member?

-          Darling you can’t sing sa han och skrattade.

-          You can be mean sometimes.

 

Två dagar senare stog jag utanför killarnas port och skulle säga hej då till dem. Danielle, Eleanore var ju vana vid detta, medans jag och Caroline stog som två nervsamanbrott som skulle falla ihop vilken sekund som helt. Jag kramade Harry  igen, för säkert tusende gången.

-          I’m not leting you go.

-          You have o, but I don’t want you to.

-          Harry, 5 minutes then we have to go ropade Paul vid bilen.

-          5 minutes is nothing, can’t a come to the airport with you?

-          I was just going to ask you that. Jag borrade ner mitt anskite i hans nacke och följde sedan efter han till flygplatsen.

 

På flygplatsen fanns det några fans inte så många, ungefär 50 stycken.  Jag stog och höll Harrys arm eller jag hängde nästan på den.  Fast jag var tvungen att släppa den när vissa ville ta bilder eller autograf.

-          Felicia is you going to visit them on the tour? Ropade någon i klungan.

-          Unfortunately not sa jag och gjorde en ledsen min.

-          How are you going to make it? I would never.

-          I don’t think I’m going to make it. I might be dead, I’m going to miss him like crazy.

-          Harry how can you leave her all alone?

-          I don’t want to. But I know when I come we are going to have our place.

-          Are you guys moving in ropade någon.

-          Yes we are she said yes the other day sa han med ett stort leende som nästan sprack.

-          Omg that’s so cute ropade alla. Någon ropade på skämt.

-          But what about Larry?

-          Yeah, what about Larry sa jag och tittade förskräckt på Harry.

-          Harry I will always love you ropade Louis från incheckningen.

-          Harry we have to go ropade Paul.

-          I miss you sa Harry och kramade mig.

-          I miss you more. Jag kysste han snabbt.

-          I love you viskade han.

-          Love you more. And you promise to call and text every day?

-          Yes I do.

-          Every every day?

-          I promise.

-          God, so bye. En sista plågad kyss innan han lämnade mig där och gick mot incheckningen. Hur skulle jag klara två månader.

 

 

Två månader senare:

Juni månad hade kommit och skolan skulle sluta om några dagar. Jag, Rebecka och Robin hade gjort klarat alla prov och det var bara några onödiga dagar kvar. Vi hade slutat tidigt så vi hade åkt hem till mig och solade. Solen var varm och det var kvavt ute. Snart hade det varit ett år sedan jag flyttade hitt. Jag kunde inte tänk på hur lycklig jag var.

-          So when does Harry come home? Frågade Robin från sin solstol.

-          They are not sure in a few days, I think.

-          How are you holding up?

-          Fine, we have been talking almost every day. But I miss him like crazy.

-          Hold that, I’m just going to pee sa Rebecka.

-          Do you now if Rebecka got’s a boyfriend, she has been texting like crazy sa jag och vände mig till Robin.

-          I have no idea.

-          I’m back ropade Rebecka och satte sig igen.

-          Rebecka how are you texting with? Do you have a boyfriend? Sa jag och vände mig mot henne.

-          No I have not, it’s a surprise.

-          But började jag.

-          No buts, you work on your tan.

-          Fine sa jag och räckte ut tungan igen.  Jag la mig på mage drog ner mina solglasögon och blundade.

Vi låg där säkert en stund sen kände jag nog som lyft upp mig och gissade på att det var Robin men innan jag han öppna ögonen så låg jag i vattnet. När jag kom upp till utan tänkte jag precis börja skälla ut vem nu det var, sen såg jag vem det var.

-          Harry ropade jag och nästan flög ut ur polen och hoppade på honom.

-          Felicia sa han och höll om mig ännu hårdare.

-          I have mist you. But why didn’t you say you were coming?

-          I wanted to surprise you.

-          Well you did  sa jag och kysste honom.

 

Några timmar senare satt jag och Harry i mitt vardagsrum och jag tänkte på att fråga det jag undrat på i två månader. Men det var som om han kunde läsa min tankar för innan jag han öppna munnen sa han.

-          So I have been thinking about you moving in. And I think I have found a place, so what do you think about looking at it tomorrow?

-          Yeah sure, did you have a lot of free time there.

-          I have people sa  han och log.

-          Sorry boss.

-          You love to tease. Because you are really good at it.

-          I know, I think about making a career in it. Jag log mot honom och han log mot mig. Jag var lyckligast i hela världen.

 

 

Jag stog framför min garderob och kunde inte komma på vad jag skulle ha på mig, jag ville se sofistikerad ut, jag tog tillslut på mig ett par shorts och en ljus brun shorts och flätade mitt hår.

-          Are you ready? Sa Harry och kom in i rummet, han hade på sig jeans och en vit t-shirt och såg fantastik ut.

-          Now I’m sa jag tog hans hand och vi åkte iväg.

 

Hyreshuset eller byggnaden där lägenheten var låg lite utanför centrum brevid en lite park med en dam och lekplats. När vi kom upp i lägenheten var den stor ljus och luftig, det fanns ett badrum , två sov rum , kök och till och med en walk in closet här med. Jag blev lite kär hela lägenheten var ljus och modern, och balkongen var ovan för parken och det var en fantastisk utsikt.

-          So what do you think viskade Harry i mitt öra.

-          I have fallen in love sa jag och tittade fortfarande runt.

-          So you like it?

-          I love it, don’t you?

-          I love it to. So can you see us two build our future here?

-          Actually I can. Jag log mot honom han log tillbaka och kysste mig lätt. Sedan vände hans sig om till mäklaren.

-          We will take it.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: