onednovellstorys

2012-03-20
22:24:41

More than this - part 6

sista andblicken :

Sen körde Louis och Ellinore iväg . Kvar stog jag och Harry . Skulle jag vara ensam med han , hur skulle  jag göra de , jag som knappast haft mänsklig kontakt på en vecka och de kändes som jag inte kunde hålla ett samtal i mer än 3 sekunder.

-          Shall we go in ? frågade Harry och log . Fan ta han hans leende vas å förbannat snyggt.

- Why not svarade jag och låste upp dörren medans nervositeten rusade igenom hela kroppen.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

När vi kom in sparkade jag av mig skorna på tre snabba sekunder och halv sprang in i köket . Harry kom inte långt efter mig . Jag kollade i kylen , och kände ännu en gång hur hungrig jag var , på en vecka hade jag fått i  mig samanlagt två normalstora pizza bitar en låda jordgubbar och en toast vilket min kropp hade reagerat väldigt negativt dåligt på , jag hade varit när på att svimma flera gånger och blev yr lätt och illamående . eftersom jag nu stressade hade jag varit illamående ett tag och nu öppnade jag kylen lite för fort jag trodde jag slog i huvudet eller något men jag kände som allt gick i slow motion , hur min hand lossnade från kylens handtag , hur mina ben vek sig och hur allt blivit svart .

 

De måste inte tag mer än två minuter innan jag vakande igen , men nu låg jag halvt upp på Harrys axel , han satt nu ner på golvet med mig i famnen . När jag insåg var jag var kastade jag mig upp , vilket inte var speciellt smart , jag blev yr igen men Harry var snabb på benen och tog tag i mig .

 

-          Thanks i guess sa jag blygt , jag kunde inte sluta skämma ut på var allt som fanns i mitt huvud.

-          It’s cool , but why did you pass out ?

-          Because I have beryl eating something since we got here .

-          Oh svarade han .sen fortsatte han . Why don’t you sit down and I’ll fix something to eat.  Jag orkade inte protestera . Jag satte mig ner medans han letade I kylen efter något att äta  .

-          Let’s just eat sandwiches our something sa jag .

-          Fine sa han eftersom han inte hade hittat något att äta , jag gissade att hans matlagings skills inte var de bästa.  Jag tog fram brödet och hittade smör , köttbullar , ägg och kaviar , sen började jag bre fyra mackor till mig själv , lika bra att vara på den säkra sida och äta mycket tänkte jag. Harry tittade skeptiskt på påläggen .

-          What sa jag ?

-          Nothing but it dosent look very good .

-          I will make you your first real Swedish sandwitches then sa jag . och gjorde hans mackor som va samma som mina två köttbullsmackor. , en ägg macka , en äggmacka med kaviar  .

-          Done sa jag . Han såg fortfarande skeptisk ut .

-          Wanna watch a movie our something to this frågade jag , vad som hällt bara jag inte behövde prata så brydde jag mig inte.

-          Sure svarade han . Vi gick in i vardagsrummet och jag kollade igenom filmerna . hittade en av mina favoriter .

-          How about Easy  A ? Have you seen it.

-          No svarade han och såg fundersam ut.

-          It is relly funny sa jag och stoppade in den i dvdn. Under denna tiden hade Harry ätit upp 3 av 4 mackor han hade bara kaviar ägg mackan kvar , den åt han långsamt .

-          Not good frågade jag.

-          This thing on top taste like feet .

Jag skrattade och satte mig I soffan och startade filmen. Jag hade en macka kvar som jag åt rätt snabbt . Jag märkte under filmens gång att Harry flyttade sig närmare mig . Jag vågade inte sitta så nära , kunde jag göra en manöver typ att jag måste kissa eller något . Men kom jag på de min favoritscen kom snart , scenen när Emma Stones skulle börja sjunga massa till Pocket full of sunshine . När hon startade började jag med jag började lugnt som hon sen högt och började hoppa i soffan . Jag såg hur Harry stirrade på mig nu  stog han upp , Att hoppa i soffan var inte de smartaste drag , eftersom jag var född klumpig ska man inte hoppa i soffor  , så såklart snubblade jag rakt på Harry som fångade mig och vi ramlade ner i soffan . Jag låg ovan på han och han smilade stort åt mig , där jag låg på han . jag dör tänkte jag och hade pannan på hans bröstkorg tillslut vågade jag titta upp han , han skrattade fortfarande sen lyfte han mig på en konstigs sätt så jag satt nu upp brevid han sen hände de jag inte trodde skulle hända , han tog ena handa runt min nacke och andra runt min rygg drog mig till han , detta hände så snabbt att jag inte han reagera och kysste mig.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: