onednovellstorys

2012-11-15
21:12:31

Stole my heart - kapitel 30

Sista andeblicken: Aj min näsa säger han och jag får samtidigtt en blodsmak i munnen hans näsa blöder väldigt mycket. 
- Den är nog bruten vi måste till sjukhuset säger jag och tittar på hans näsa. 
- Menade du det du sa innan säger han då till mig och tar tag i mina händer. Jag tittar på honom och ler.
- Nej det gjorde jag inte, men nu ska jag få dig till sjukhuset, jag ska kunna pussa på dig säger jag och ler ännu mer. 

 


 


 

 

 


Jag och Niall njöt verkligen av de sista dagarna i Irland vi fick vara ensamma och göra vad ville men det var också rätt skönt att åka hem igen fast jag skulle sakna hans film som jag kommit så bra överens med. Och jag blev ledsen av tanken att när vi kom hem hade jag bara två dagar med honom innan de åkte på tour, fast det var i Europa nu så det var inte så jätte farligt men det skulle bli tre tomma månader utan Niall. Men jag jobbade och hade Sötnos och de andra tjejerna så det kanske inte skulle bli så farligt.

 

Och jag kunde inte heller fatta att två dagar kunde gå så snabbt utan att jag visste ordet av det så stog jag och Niall på flygplatsen redo att säga hej då för tre månader. Vi kramade varandra hårt och länge, längre ner kunde jag se Louis och Eleanore krams de var så gulliga, Liam och Danielle en bit ifrån oss och Felicia och Harry längre ner, Felicia var verkligen hög gravid nu, hon var i åttonde månaden. +

- Jag kommer sakna dig viskar Niall i mitt öra, jag ler.
- Jag kommer att sakna dig ännu mer viskar jag tillbaka.
-Jag lovar att ringa varje dag säger han och pussar mig.

- Bäst för dig säger jag och pussar honom på näsan.
- Killar vi måste gå nu hör vi då Paul ropa.
- Jag älskar dig viskar Niall då. Vänta lite, sa han precis att han älskade mig herregud, jag blev lite chockad men sa snabbt tillbaka.
- Jag älskar dig också, vilket jag gjorde annars hade jag aldrig sagt det. Sedan blev det några pussar till innan killarna lämnade oss. Kvar stog vi fyra tjejer.
- Starbucks någon? Frågar Eleanor efter någon minut, vi alla nickar och går ut ur flygplatsen.


Vi åker in emot staden och sätter oss på Starbucks och pratar i några timmar men vi kan inte stanna så länge jag har Sötnos där hemma och Felicia ser trött ut. När det är dax att gå hem följer Danielle med mig, hon vill träffa Sötnos en stund.
- Du bor ju jätte fint säger hon när vi kommer till hem till mig.
- Tack, jag tycker också om det.
- Det får jag hoppas annars hade det varit jobbigt att bo här ju säger hon och skrattar.

Vi tar ut Sötnos på en promenad och skiljs sedan åt, när jag kommit hem har jag fått ett sms från Niall ** Framme i Paris, hit ska jag ta dig en dag. Saknar dig massor**. Jag log, fan vad jag älskade den blonda snubben.


Här är ett kort mellan kapitel det är darför det inte händer så mycket, men Stole my heart är snart slut några kapitel till! Jag har världens ide till slutet och jag är jätte taggad över det så hoppas ni också tycker om det!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: