onednovellstorys

2013-02-03
22:39:25

En snabb fråga + lite annat
Tänkte bara säga att ni får jätte gärna följa min twitter: @Felicia_i_am och min Instagram Felicia_i_am. Jag tycker absolut att ni ska gör det det kan komma upp info där om novellerna och det.

Men nu till frågan. Vad vill ni ha nu?
Vill ni ha kärlek? Drama? Sorg? Glädje?
Jag har en ide men vet inte om jag ska köra den nu eller skjuta upp den lite, vad tycker ni?

Kommentera nu, för att jag har mer än två läsare eftersom det är de jag kan få på ett inlägg. Jag har mycket mer än två läsare så jag vill att helst alla ska kommentera och händer inte det kommer jag bli rätt ledsen. Kom igen nu, det tar er max en två min att göra det.
puss ha det bra, KOMMENTERA NU

Kommentarer:
#1: Sarah

Sorg & drama, inte typ bråka-förlåta-sams utan att det blir mer långvarigt och mer spännande så som du gjorde med din första novell.

2013-02-04 @ 16:54:53
#2: Mikaela Kim

Drama med lite kärlek inblandat, men också lite sorg. Så det blir ännu mer spännande att läsa ( det är spännande nu med)

2013-02-04 @ 22:05:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: