onednovellstorys

2013-09-18
21:31:48

Change My Mind - Kapitel 10
Sista andeblicken:
Han lägger sina händer runt mitt ansikte och kysser mig mjukt sen mer passionerat. Våra läppar masserar varandra.  Jag tycker om det och jag tycker verkligen om honom.  Vi avslutar kyssen,  regnet ökar. 
-vill du gå in ? Frågar han och ler emot mig och tar min hand.
 
 
 
Jag går inom mig först innan jag går över till Liam, han ska få vara klart med Sophia, jag är kall och blöt men tar en cigg först innan jag snabbt hoppar in i duschen för att få tillbaka en varm temperatur i kroppen, sen klär jag snabbt på mig, Grå mjukis med ett linne och så håret upp i en boll, enkelt det är ändå kväll och jag gssar på att jag och Liam bara ska vara hemma hos honom, helt plötsligt känner jag mig nervös, jag ensam  med en kille jag faktiskt gillar det kommer inte gå bra, jag kommer få en ångetsatack. Jag går snabbt in till sovrummet och öpnnar en av lådorna där i ligger alla min piller. Mina små bebisar, jag behöver dem och de behöver mig så enhelt är det. Jag letar bland burkarna och hittar vad jag letar efter. Eftersom jag inte vill att Liam ska vet vad jag håller på med tar jag bara en, hade jag hängt med Seth hade jag nog tagit fyra eller fem i samma sekund blingar mobilen till och det är Seth, jag har inte snackat med honom på länge, vilket jag borde det var ändå han som fixade lägenheten till mig.
'' Hej Miki vad säger du om att komma till mig imorgon, ska ha en liten fest'', fest det betyder en massa människor som är höga i samma rum, Men jag svara ja, jag måste nästan utan Seth vet jag ärlgt talat inte var jg skulle vara idag. Det knackar på dörren, jag vet att de är Liam men pillret har redan börjat sätta ett lugn över mig, jag springer och öpnnar dörren.
- hej säger han och ler.
- hej svarar jag och ler tillbaka.
- Jag tänkte vi kan kolla film och äta godis eftersom det är det ända jag har hemma säger han.
- Låter jätte bra svara jag och omfamnas av honom i en lång härlig kram.
 
Vi går in till honom och jag dimper ner i soffan, han försvinner in i köket men kommer strax ut med en skål full med godis och en flaska cola, jag ler och klappar med händerna
- Någon blev glad över det lilla säger Liam och flinar.
- Det var så länge sedan jag åt godis så ja jag blir gad svara jag.
 Han startar tven och en välbekant film rullar igång. Jag skrattar åt synen.
- Ska vi titta på Toy Story frågar jag fnittrandes.
- Tycker du inte om den? Frågar han och ser sårad ut.
- klart jag gör dummer säger jag och knuffar honom.
- Det skulle du inte ha gjort säger han och hoppar på mig och kitlar mig. det blir en fight men slutar med en liten hångel kväll.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: