onednovellstorys

2012-12-30
22:36:00

Gott nytt år + Tävling! :)
Lika bra att detta kommer upp idag. Hoppas ert år har varit bra, mitt har varit sådär men ni fina underbara läsare har gjort det bättre med alla era fina kommentarer och så vidare. Så jag tänkte ge er en liten grejer, en tävling då.

Någon av er ska få chansen att få vara med i novellen. Kommentera namn, lite om er själva ( jag kanske ändrar något ) och varför just ni ska vinna.

Jag avslutar tävlingen någon gånger efter nyår! efter tävlingen kommer nästa kapitel upp.

Ni får ha det underbart så länge! Ni är bäst.
Kommentera på nu!!

Kommentarer:
#1: Mikaela Kim

Mitt namn e Mikaela. Jag är social, kan vara spontan ibland och jag älskar musik.
Jag har följt din blogg sen Stole my heart och jag tycker dina historier är väldigt spännande att läsa och du är en underbar person :D

2012-12-31 @ 14:30:17
#2: Lisa

Jag heter Lisa och är en glad social tjej, som älskar musik,att fotografera och att läsa (även fast jag är dyslektiker).
Varför jag just ska vinna, ja du jag älskar dina Noveller och har följt dej sen Stole my heart tror jag men läste igenom dom tidigare inom en vecka. Sen tror jag att det är ganska lätt att skriva om mig :)

2013-01-01 @ 17:41:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: