onednovellstorys

2012-05-07
00:15:24

en grej bara!
Vill bara säga en grej jag vet själv om att de finns stavfel på bloggen men det är så här ajg att jag dyslexi ( vet inte ens om jag kan stava de ) det är inte så jobbigt på svenska men det är jätte jobbigt på engelskan, jag kan läsa och prata det hur bra som helst , men jag kämpar verkligen med det när jag ska skriva det.

Jag skriver ju tex: Harrys , Eds och alla andra som är from UK eller de på engelska, men efterosm jag kämpar med det så mycket så tänker jag börja sriva deras delar på svenska också för jag känner att det kommer bli bättre då.

Vill bara säga de, jag jobbar redan på nästa kapitel, vem tror ni det är Felicia stöter på i salongen, Harry kanske eller någon annan, vi får se ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: