onednovellstorys

2012-11-06
19:41:44

Stole my heart - kapitel 25

Sista andeblicken:

 Jag knackade på dörren och snart öppnades den och där stog min fina blonda pojke.

- Hej babe sa jag och kysste honom.

- Nämen hallå snygging sa han efter kyssen. 
- Vad säger du om att åka till min lägenhet ikväll? 


 

 

 

 

 

Jag och Niall promenerade hem till mig, det var ju ändå snart mitten på April och vädret var inte så farligt. Vi gick under tystnad och höll varandra i handen, det var allt som behövdes bara vi två tillsammans och inget skulle stoppa oss, att bara håll Nialls hans och gå vi en stöt att gå igen min kropp och det fick alla hår på min kropp att resa sig av lycka. Tänk att hålla någon i handen kunde få någon att må så bra, det gjorde nästan ont att tänk på Niall så mycket jag tyckte om honom. Att jag inte valde honom över John när jag hade chansen, jag kände mig så dum och korkad. Vi kom hem till mig, nyckeln hade jag fått av killarna på jobbet idag, min lägenhet såg precis ut som vanligt, utom att det var lite stökigt och att Johns saker var borta. Niall satte sig på soffan och jag gick in på mitt rum för att lägga undan kläderna och allt jag hade haft hos honom, sedan byta jag om till shorts och en vit lång armada tröja och en mössa bara för att den såg mysig ut så gick jag ut till Niall i vardagsrummet, han stirrade när jag kom ut.

-Ser du något du gillar eller jag jag och snurrade runt.
- Ja min vackra flickvän sa Niall och sträckte ut sina amrar som man gör när en bebis går emot en, och det stack till i kroppen han hade sagt min flickvän, då var jag hans och han var min. Niall var min pojkvän. Niall Horan var min pojkvän, bara min min min min och ingen skulle någonsin få ta honom ifrån mig.

 

 

Jag satte mig i hans famn och fick snabbt några kyssar, jag fulade mig lite och tog lite bilder samtidigt skulle jag vara tillsammans med Niall skulle jag minnas det för alltid. Niall märke mig tillslut och tog ifrån mig mobilen och vi tittade igenom dem, tills han satte ihop tre stycken gick in på Instagram och la upp den där och skrev '' I'm in love with this wounderful girl, Cissi Dawson :) ''. Jag log emot honom, så nu var det ute, att det var han och jag alla visste.

 

 

Vi myste lite innan jag vände mig om mot Niall.

-Ska vi käka lite nudlar och spela fifa eller något? Han tittade på mig med stora ögon innan han sedan nickade med öppen mun och stora ögon.
- Jag har aldrig träffat en tjej som gillar fifa sa han och flinade,
- jag har umgåtts konstant med killar i åtta år, jag gillar grabb grejer mycket nu för tiden sa jag och gick ut i köket och kokade upp nudlar. Niall följde efter mig.
- Du är duktig på detta sa han och la armarna runt min midja, och höll om mig hårt.
- Det är bara nudlar Niall, du får laga mat till mig någon gång, du som älskar det borde kunna laga det sa jag och pussade hans kind. Han såg stressad ut.
- Jag vill inte att du ska bli magförgiftad sa han och kysste min nacke lätt.
- Du strumpan så lätt kommer du inte undan sa jag och han började kittla mig.

- Juste det, de är ett nöjesfält som öppnar på lördag vill du gå ditt med mig kanske? Sa han och blinkade.
- Klart jag vill de sa jag och sedan mötte hans perfekta läppar mina. 

 

 


Hallå alla, vad tycker ni nu om kapitel 25? är det något speciellt ni vill ska hända? 

har ni hört Take Me Home? Man kan ju lyssna på ITunes, jag har och mina favoriter är   Last First Kiss,  Little Things och Over Agien. 

Och jag fick biljetter till deras konsert i Danmark, köpenhamn. Fatta vad lycklig jag är. Någon av er som ska ditt?


Kommentar:
#1: Anonym

Skitbra! Älskar det <3

2012-11-09 @ 00:34:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: