onednovellstorys

2012-11-18
19:02:43

Stole my heart - kapitel 33

Sista andeblicken:

- Ja jag har inte varit där på ett år, men jag ska bara vara där i en vecka. 
- Okej det kan jag överleva säger han, men kom hit nu nu ska jag visa dig hur mycket jag har saknat dig säger han och lägger sig över mig och börjar kyssa min hals. 

 

 

 

 



 
 
 

 
 
 

 

 

Det blev lördag och det var Liams födelsedags fest, Niall skulle hämta upp mig vid halv sju och vi skulle åka till klubben Funky Buddha där hans fest var. Jag ville vara lite uppklädd men kände verkligen inte för klänning så jag hade vänt min garderob upp och ner men hade satt på mig svarta pumps, svarta jeans och en vit tröja med svart spets och ett hår band. Så hade jag lockat håret till stora korkskruvar. Jag tittade runt omkring mig allt var packat förutom kläderna jag skulle ha på mig imorgon och på måndag, sen skulle jag hem till min älskade familj, fast det var en vecka utan Niall fast det skulle jag klara det, hade jag klara tre månader var en vecka inget.

 

Klockan blev halv sju och det ringde på min dörr där stog Niall med ett par jeans och en vit t-shirt med ett hjärta på.

-Jag känner mig lite överdrivet fin brevid dig nu säger jag när vi går ner mot en taxi som väntar på oss.
- Men jag är kille det är inte meningen att jag ska vara så fin säger han och flinar. Men du är jätte fin älskling säger han sedan och kysser mig.
- Nice save säger jag och flinar sedan sätter vi oss i taxin. Det tar en stund innan vi kommer ditt och det är fullt med papparazis. Jag fick en klump i magen, jag gillade inte att folk fotade mig direkt, men jag fick väl ta det vi kom också samtidigt som Danielle och Liam så de snodde lite uppmärksamheten. Och nu när ajg träffade Danielle kände jag mig inte lika uppklädd längre hon hade en snygg lila klänning på sig som gjorde att hela hon blev dubbelt så snyggare än vanligt.


Inne på klubben var det fullt drag och man fick vänta lite innan man ens kunde komma fram till Liam men tillslut lyckades jag.
- Grattis tönt säger jag och kramar honom.
- Tack tönt svara han och ger mig ett leende sen får jag smyga iväg när flera andra ville säga grattis. Jag gick fram till baren och ställde mig med Danielle.
- Har du kul?
- Ja jag det är ju roligt, vänta bara tills du får se hans tårta säger Danielle och ler.
- Ojoj vad är det? Frågar jag i nyfikenhet.
- Det är en batmantårta säger hon och vi båda skrattar vi alla vet hur mycket Liam älskar batman..

Sedan drog vi några shots och sedan drog hon ut mig på dansgolvet. Vi dansade och jag blev presenterad för några av Danielles kompis, vi sprutade champagne och alla annan sprit på Andy och Josh, jag och Harry gjorde shot lekar, han hade tydligen fått innehusförbud eftersom Felicia var trött på att han försökte passa upp henne varje sekund på dygnet. Jag såg inte så mycket av Niall den kvällen och varje gång jag såg honom fick jag en puss innan han stack iväg med sina kompisar igen. Tillslut blev det dax dör tårtan fast först kom det tom & jerry muffins och en mindre tårta den andra skulle tydligen komma senare.

 

 

Jag stog med Harry och Josh och åt lite kaka och letade efter Niall med blicken han hade varit borta nästan hela kvällen och jag trodde att vi ändå skulle spendera tid tillsammans eftersom jag skulle iväg. Jag drog i Harrys tröja för att få hans uppmärksamhet.
- Vill du leta efter Niall med mig? Jag försökte göra puppyeyes till honom. Han skrattade.
- Klart svarade han och vi började gå runt lokalen eller mer vingla runt, vi båda var rätt fulla vid detta laget. Vi vinglade runt lite och jag ser en bit ifrån mig en blond kille som sätter grädde på sin näsa och sedan att en annan blond tjej slickar bort det. Jag blundar och tar ett djupt andetag det kan inte vara Niall. Jag öppnade ögonen igen och jo det var Niall men nu såg jag något annat framför mig. Tjejen drog in honom i en kram vilket jag kan förstå men sedan nuddade deras läppar varandra och de kysstes. Allt gick i slow motion jag stod och stirrade på när Niall kysste en annan tjej det varande inte i mer en tio sekunder men ändå. Jag känner att Harry står brevid mig och försöker prata med mig men jag hör inte honom, jag stirrar på Niall och den tjej som har släppt taget om varandra, det rinner tårar för mina kinder nu och Niall vänder sig om och tittar på mig, han fattar att jag såg allt. Han börjar gå emot mig men jag vänder mig om och springer där ifrån, jag tränger mig förbi varenda människa. Och min kropp börjar värka av vad han har gjort, jag kommer ut på gatan och tårarna rinner snabbare, jag hör han komma bakom mig så jag springer vidare. Jag hör att han ropar bakom mig.
- Cissi vänta, kom tillbaka, låt mig förklara. Vad fan fanns där att förklara han hade kysst någon annan han hade också svikit mig.



Jag nådde fram till en stor gata där det körde mycket bilar men den var tom för tillfället och skulle bara vara de i tio sekunder så jag sprang av all min kraft över det skulle ge mig ett försprång från Niall. Jag stannar och lutar mig mot en lyktstolpe på andra sidan vägen bara för att återfå lite luft innan jag tänkte fly vidare. Jag står fortfarande med ryggen mot gatan och sak precis springa vidare när jag har en hög smäll och flera bilar som bromsar så att hjulen ger ifrån sig skrik. Jag vänder mig om och något hugger till i mitt hjärta, på gatan ligger Niall, bilen som har kört på honom stannar och en man hoppar ut. Han står och ser på pojken ahn har kört på. Jag står som förlamad men det släpper och jag springer fram till Nialls kropp. Han ligger helt still det ser ut som om han sover fast det finns blod massa blod, jag känner efter och jo han har en puls men den är svag. Jag gråter mer nu och tittar upp på mannen som hade kört på honom han abra står där.
- Men ring en ambulans skriker jag åt honom, sedan lyfter jag upp Niall och håller honom i min famn.
- De är här om fem minuter säger mannen bakom mig.
- Niall, Niall min fina du får inte lämna mig, snälla lämna inte mig viskar jag till Niall, osäker på om han hör mig, Alla muskler, ben i min kropp gör ont, han fick inte lämna mig, allt gick långsamt jag rörde mig inte utan höll bara Niall i min famn. Plötsligt sätter sig någon brevid mig, det är Harry han måste ha följt efter Niall eller mig eller båda. Han gråter också. Sedan lyfter han bort mig och jag försöker komma loss men det är lönlöst, han håller hårt fast i mig. Ambulansen hade kommit och sjukvårdarna bräde in honom i ambulansen och jag och Harry kommer efter. 


Kommentar:
#1: :D

OMG MEEERA!!

2012-11-19 @ 14:57:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: