onednovellstorys

2012-10-28
20:57:32

Stole my heart - kapitel 23

Sista amdeblicken:Vi satt och pratade en stund innan han från ingenstans drog fram sin gitarr från ingenstans. Sedan började hans spela jag kände genast igen melodin, jag log och han började sjunga.

-I've tried playing it cool, Girl when I'm looking at you, I can never be brave. Cause you make my heart race. Shot me out of the sky, You're my Kryptonite, You keep making me weakYeah, frozen and can't breathe, Some things gotta give nowCause I'm dying just to make you see. That I need you here with me now Cause you've got that one thingSo get out, get out, get out of my head and fall into my arms instead, I don't, I don't, don't know what it is, But I need that one thing. And you've got that one thing. Now I'm climbing the walls but you don't notice at all that I'm going out of my mind all day and all night. Some things gotta give now cause I'm dying just to know your name and I need you here with me now, Cause you've got that one thing- 

- Aww Niall sa jag och kramade om honom jag tänkte precis kyssa honom fast då såg jag en sak som fick mig att hoppa upp och skrika till.


 

 

Nialls perspektiv:

Cissi flög upp och skrek hon stannade några meter ifrån mig och såg vettskrämd ut.

-Vad är det frågade jag?
- Du, du har en spindel i håret sa hon darrande röst och pekade med sitt finger mot min blonda kalufs. Jag skrattade sedan knuffade jag bort spindel från mitt hår fortfarande skrattandes, hon var för underbar.

-Niall kan vi åka tillbaka nu, jag hatar skogen och n u har den spindel förstört allt för mig.
- Klart vi kan babe sa jag och packade ihop våra grejer och körde tillbaka till min lägenhet. Jag skrattade ungefär hela vägen åt Cissis rädsla för spindeln. Jag undrade också hur hon kände för mig, jag var hur jävla kär i henne som helst, men jag gissade på att hon inte skulle vilja hoppa in i ett förhållande just nu eftersom hon och John precis hade gjort slut, eller? Jag var förvirrad, jag borde nu prata med henne. Jag var tvungen att prata med jag skulle prata med henne. Vi kom upp i lägenheten.
- Cissi kan vi prata lite? Frågade jag henne nervöst.

-Klart, jag ska bara byta om det är kalt sa hon med ett leende.

 

 

Jag gick ut i köket och packade upp korgen och la sedan min gitarr i vardagsrummet. Cissi kom ut i för ett par mjukis och en t-shirt, vi satte oss på soffan jag tog några djupa andetag och visste inte hur jag skulle börja.

-Vad är det Niall frågade Cissi och tittade oroligt på mig.
- Ehh, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara sa jag och kände hur jag började små skaka.
- Bara kör på sa hon och log mot mig.
- Okej sa jag och bara körde på. Jag är kär i dig Cissi jag är så förbannat kär i dig, och jag vill att du ska vara min så ingen annan som John igen ska kunna komma och förstöra, men jag är rädd för att du inte vill hoppa in i något för snabbt efter som du gjorde slut med han för någon dag sedan.

- Niall började hon, jag har varit kär i dig länge jag med, jag valde bra John för att det verkade säkert och du skulle åka iväg och att han friade var min svaga punkt, han visste att jag hade velat att han skulle fria. Jag kände mig svag ensam och han fanns där fats jag fick ingen tillfredställing med honom, jag kände mig ännu mer tom jag kände ingen kärlek alls jag saknade bara dig jag längtade efter dig sa hon. Jag kände glädjen sprida sig inom mig hon var kär i mig också, varenda nerv i min kropp hoppade av lycka.
- Men nu är den viktiga frågan, vill du bli min sa jag och tittade nervöst på henne. Hon log mot mig ett stort strålande leende.
- Klart jag vill dummer sa hon och kysste mig sedan. En het passionerad kyss, jag kysste henne snabbare och försökte få av henne hennes tröja samtidigt som hon försökte få av min. Sedan försatte vi som vi aldrig kunde få nog.

 


Kommentar:
#1: :D

inte för att verka överdriven men FYFAN VA BRAA KAN INTE SLUTA ÄLSKA DENNA NOVELL !!:D

2012-10-29 @ 16:01:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: