onednovellstorys

2013-04-11
22:07:41

Nobody compers to you - Kapitel 31
Sista andeblicken:
-Louis utbrister jag när jag ser hans leende.  Sedan ser jah att vi sitter på ett flygplan.  
- hej babe säger han och ler. 
- var ska vi? 
- En överraskning säger han och kysser mig.

 
Jag somnar till rätt snabbt på flygplanet, jag tycker inte om att flyga så jag somnar alltid så slipper jag att tänka på hur mycket jag ogillar det. Jag har ingen aning om hur länge jag sov eller hur långt vi har åkt men Louis väkte när vi var framme, halv vaken följde efter honom ut ur flygplanet och det första som slog mig att det var varmt, inte härligt varmt utan kvat varmt och att de va skymmning eller kanske gryning men det verkade som om solen var på väg ner så jag gissade på skymmning.
- Louis var är vi? Frågade jag ocg tittade frågande på honom.
- En lite ön utanför Bahamas, det är inte så jätte många som brukar vara här om man räknar med Bahamas så jag tänkte att de kunde vara lite lugnare säger han och ler emot mig och jag ler tillbaka.
- Ska vi till ett hotel nu?
- Först sen tänkte jag att vi kunde gå ut och äta.
- Absolut säger jag och ler, bara jag får byta om jag är aldelses för varma.
- Du är rätt du är väldigt het säger han drar mig intill sig och kysser mig mjukt.
- Du med om jag får säga så säger jag när han har kysst klart mig.
 
 
Vi hoppar in i en taxi och kommer snart till ett hotel som ligger närar stranden, när vi kommer in i vårat rum inser jag att vi har det största rummet med en stor balkong som vätter emot havet och utsikten är absolut enastående. Men ingen tid att ödsla jag springer in i badrummet med min resväska som Andy har packat det gör mig lite rädd när jag öppnar det stickker det utt en klädhög som står på allt annat med en lapp de där det står '' Ta på dig detta ikväll och han kommer inte kunna motstå dig ;) - Andy''. Jag tar upp kläderna och suckar högt samtidigt som jag små skrattar såklart skulle Andy försöka leta upp något så sexigt som han kunde. Han hade gett mig en kort svart spets klänning som var lite halvt genomskinlig, med ett bara matchande underkläder och höga pumps. Hade han rätt var detta kvällen då jag och Louis skulle göra det, det kändes rätt konstigt att vi inte hade gjort det än eftersom vi bådade hade innan varit i långa förhållande och visste var sex var. Men jag vill att det skulle vara helt perfekt mysigt eller passionerat, okej jag tar heller den passionerat det är sexigare.
Jag drar på mig kläderna och fixar snabbt till hår och smink, Louis står där ute iiförd svarta tajta jeans och en mörkt blå tajt short t-shirt och han hade fixat håret, när jag kom ut slängde han förs en blick på mig och sedan vände han hela huvudet och stirtrade lite innan han fick tillbaka sin fattning.
- Du ser helt fantastik ut säger han och strycker mitt hår.
- Tack du med säger jag.
- Redo att gå?
- Ajaj kapten säger jag och skrattar och vi åker mot resturangen.
 
På resturangen sitter vi ensamn och njuter av den helt fantastiska maten och vi båda får i oss lite för mycket alkohol och jag känner hur mycket jag vill ha Louis, hela min kropp tånar efter honom, så när vi kommer in i vårt rum igen och när han har stängt dörren bakom oss kastar jag mig på honom kysser honom passionerat och hårt, det tar han några sekunder innan han fattar vad som händer men han är snart med på noterna, och börjar dra sitt finger längts min rygg...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: