onednovellstorys

2013-02-18
00:32:09

Nobody compares to you - Kapitel 24

Sista andeblicken: - Okej men inte här, möt mig i London nästa vecka, Andy är inte hemma då så vi kan prata där. Jag drar fram hans mobil ur fickan och skriver ner min adress. Tisdag nästa vecka klockan sex på kvällen, bara prat säger jag ger han mobilen går därifrån med snabba steg och torkar bort mina tårar. Vad har jag nu gjort.   


 

 

Jag kan inte fatta hur fort veckan tog slut, att en vecka försvann så snabbt. Jag var hemma i London igen i min lägenhet det var tisdag och klockan var snart sex snart skulle Nate komma och vi skulle prata. Jag hade två ideer om hur detta samtalet skulle gå. Vi skulle antingen börja skrika på varandra och bråka satan och om han hade ljugit om att ändra sig så skulle han förmodligen kanske kanske slå mig eller så skulle vi ha sex och senare förmodligen kanske kanske bli tillsammans igen, så har det alltid varit innan och jag såg ingen annan väg hur detta samtalet skulle gå och jag vet faktiskt inte vilket jag ville att ed skulle bli.

 

Jag tittade ner för att bestämma mig om det jag hade på mig var för fint, jag hade varit ute och fikat med Lisa innan så jag hade på mig mörkblå jeans med ett vitt linne och en mörkblå kavaj uppsatt hår och rött läppstift. Jag tänkte tillbaka till fikan med Lisa, det hade varit skönt att få prata med henne med det kändes hela tiden som om hon döljde något för mig men jag frågade inte om det om hon inte ville berätta det för mig skulle jag inte pressa henne.

 

Klockan slog sex och det ringde på dörren, jag tog ett djupt andetag och öppnade där stog han lika snygg som alltid med håret som spretade och en stor grå tröja på sig.
- Hej Nate sa jag och flyttade på mig så han kunde komma in.

- Hej Alex du ser så vacker ut säger han och ler emot mig.
- Fjäska inte säger jag och går in i vardagsrummet och sätter mig.
- Fint ställe säger han när ha kommer in efter mig.
- Sluta spela eller vad du nu håller på med, vad vill du säger jag argt. Han tittar på mig med en allvarlig blick.
- Jag vill ha dig tillbaka säger han och tittar på mig.
- Skojar du med mig säger jag. Efter allt du utsatte för mig så tror du att jag ska komma tillbaka till dig.
- Jag har förändrats, det var inte meningen allt jag gjorde innan.
- Det var inte meningen så alla gånger du slog mig alla gånger du kränkte mig. Vet du ens om att det är ditt fel att jag kämpade med bulimi i flera år skrek jag emot honom och ställde mig upp.
- Hade du bulimi säger han förvånat och tittar på mig.
- Ja för alla dina kommentarer om hur tjock jag var eller att du önskade att jag var lika smal som andra, jag var villig att göra allt för dig så jag stoppade fingrarna i halsen och jag fortsatte till och med ett dig för att nu satt det i mitt huvud att jag inte var smal nog.
- Alexandra det var inte min mening jag vet ärligt talat inte varför jag gjorde som jag gjorde.
- Men du gjorde det eller hur skriker jag.
- Jag ångrar mig jag lovar att jag aldrig skulle göra om det igen, jag skulle aldrig röra dig eller prata med dig på det sättet igen. Han stog nu också upp mitt emot mig och till skillnad från mig pratade han lugnt.
- Nate jag började jag men han inte avsluta innan han pressade sina läppar emot mina.

Jag blev så chockad att jag inte gjorde motstånd och sedan började jag kyssa honom tillbaka, kyssarna blev mer och mer passionerade och jag kände hur han började dra av min kavaj jag följde med i hans rörelser efter den var av drog jag av hans tröja. Han pressade upp mig mot vägg och slet sönder mitt linne och kastad det på marken sedan började han kyssa min hals och fortsatte ner emot mina bröst och mage, jag kände hans kön trycka hårt emot mig. Jag knäppte upp hans byxor och han mina sedan ramlade vi ner i soffan dör han slet av mina underkläder och fyllde hela mig.



Några timmar senare låg vi i sängen och Nate sov brevid mig och jag smög försiktigt upp och gick in i badrummet och satte mig på toalett stolen hur kunde jag fucka upp allt så här mycket om Andy eller vem som helt fick reda på detta skulle de tycka jag var dum i huvudet vilket jag tyckte att jag var. Jag öppnade locket på toaletten satte mig på knä och tryckte ner två fingrar i halsen, allt åkte ut, jag vet inte varför men just nu fick det mig att må lite bättre.  


vad tycker ni? 

tror ni hom kommer gå tillbaka till Nate och vad tror ni det är som Lisa döljer?

Och jag vill bara få det klart att jag inte tycker att bulimi är en bra grej och uppmuntrar ingen till att göra det. Det är en allvarlig sjukdom. 


Kommentar:
#1: moa

hej vill du göra bloglovinbyte elr länkbyte? :) isåfall säg till när du lagt till mig och vilket nr du blev så gör jag samma ! :) ha en bra kväll :)

Svar: Jag använder inte bloglovin med ett länk byte gör jag gärna :) Svara gärna här eller så kan di melja mig om hur vi ska göra. [email protected]
Felicia Lindekrantz

2013-02-18 @ 22:17:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: