onednovellstorys

2013-06-11
21:06:58

Change My Mind - Kapitel 4
Sista andeblicken:
Jaha då ses vi förmodligen igen säger Liam och ler igen.
- Gör vi säkert säger jag och börjar gå ut.
- Det hoppas jag vi gör, är det sista jag hör han säga innan jag stänger dörren bakom mig och går in till mitt.
 
Jag ställer mig i duchen och ser Liams rätt snygga ansikte framför mig, men han är inget för mig alls han är snäll en god människa det märks direkt, jag är hans raka motsatts jag skulle förstöra honom. Han var jag tvungen att hålla mig borta ifrån.


 
 
 
Allt är en dimma, jag nästan ingenting, allt är suddigt och jag har ingen aning om var jag är, är jag vid Seths systers lägenhet eller har jag gått helt felt, jag känner inget heller, sommarens vämre når mig inte men jag är heller inte kall, jag är mer ingenting. Jag blinkar några gånger och gnuggar mina ögon jag har redan smetat ut en del av mitt smink så de gör inget, nu blir min syn lite bättre, jag känner igen husen jag är vid snart framme intalar jag mig. Svag känner jag mig också ikväll blev det för mycket, jag fick inte däcka här ute eller ramla omkul då skulle någon hitta mig och då skulle jag få åka in på sjukhuset, de skulle ringa Ann och hon skulle aldrig prata med mig igen förmodligen och kanske denna gången skulle soc komma in, inte ramla eller somna, inte ramla eller somna.

Jag närmar mig jag vet det, men någon annat närmar sig en lång gesalt, närmare jag ser nu att jag det är en kille kanske något år äldre än mig.
- Hey du hur är det med dig? Frågar han och tittar på mig jag har ingen anning om hur jag ser ut men gissar att de inte är bra.
- Vet inte mumlar jag och brjar tappa på stegen, hans armar hamnar i mina armvek och han lyfter upp mig och lutar mig mot väggen.
- Hur är det med dig? frågar han igen.
- Jag vet inte upprepar jag fast tydligare, jag känner hur hans händer börjar röra mina höfter och mina mage, han ställer sig närmare mig, jag försöker knuffa bort honom men orkar min lyfta mina armar. Hans läppar kysser nu min hals och hans ena hand når mitt bröst och den andra smeker insidan av mitt lår.
- Nej säger jag och lyckas ge en halvhjärtad knuff. Men han fortsätter jag börjar bli lite panik slagen.
- Kom igen baby säger han och börja smek på mina jeans vid mitt kön.
- Nej säger jag mycket högre nu ihop om att någon ska höra mig och försöker knuffa bort honom igen men det funkar inte han tar min hand och trycker den mot hans stånd.
- Släpp mig nästan skriker jag nu. men han släpper inte jag ger upp och tänker sätta in mig i den världen där jag inte kommer uppfatta något när han plötsligt flyger bakåt och jag sjunker ner längs med väggen ner på marken. Någon lyfter upp mig igen.
- Hur är det Mikaela säger rösten jag känner igen den och tittar på personen Liam.
- Okej tror jag svarar jag och tittar på killen som skulle göra mig till hans offer han ligger på marken och håller sig för näsan där jag ser blodet droppa. Liam börja gå med mig men jag klarar inte det. Han lyfter upp mig och bär mig i hans armar.
 
 
Jag hör hur vi kommer in i porten och eftersom han inte har min nyckel går han in i sin lägenhet och jag känner hur han lägger mig på något mjukt, en säng som jag uppfattar det. Sedan tvingar han i mig ett glas vatten. Fast än jag nästan ligger däckad.
- Mikaela är du full? Frågar han tillslut.
- De är jag också svara jag grumligt.
- Vad har du mer gjort frågar han och sätter sig brevid mig på sängen.
- Piller viskar jag nästan fram. Jag tror jag tog för många kommer sedan.
- Är du drogad? Frågar Liam och jag hör hur han låter skärrad.
- Det är jag nästan alltid säger jag igen.
- Du måste till akuten säger han sen och reser sig upp.
- Nej säger jag förskräckt och hoppar upp efter honom. Nej Liam du kan inte då blir det bara värre.
- Men Mikaela du mår ju inte bra säger han och strycker mitt hår ur annsiktet.
- Jag behöver bara sova säger jag och lägger mig ner igen.
- Är du säker säger han.
- Ja säger jag coh sträcker mig efter hans hand och tvingar han till sängen. Sov med mig säger jag och tittar på honom. Han nickar och lägger sig bakom mig och håller fortfarande min hand, jag lägger mig som en boll intill Liam och känner hans arm runt min taninga kropp. Om jag inte varit hög hade detta aldrig på hundra år här.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: