onednovellstorys

2013-03-03
23:44:00

Nobody compares to you - Kapitel 28
Sista andeblicken: - Vem var du med igår frågar han.
- Lisa säger jag och tittar på honom. 
- Vem var du med innan henne jag såg henne vid sex tiden fast i en trafikkö. Jag drar ett djupt andetag. 
- Louis viskar jag, han var hemma hos Harry och väntade på honom. Nates ögon mörknar igen och jag känner hur mitt hjärta börjar slå snabbare.  


Nates ögon är nästan svarta och han tar ett hårt tag om min handled.
- Nate det gör ont säger jag högt.
- Vad gjorde ni skriker han.
- Inget skriker jag tillbaka och jag känner hur tårarna börjar rinna.
- Ljug inte för mig skriker han och tar tag i min andra handled och knuffar mig emot väggen och det smäller till och min rygg börjar värka.
- Nate snyftar jag.
- Vad gjorde ni nästan vrålar han nu.
- Han kysste mig viskar jag. Nate släpper taget om min handleder men jag visste att detta inte var slutet och jag blundar redan.

Snart känner jag en hård knytnäven som träffar min mage och jag skriker till sen nästan direkt efter träffar hans handflata min kind och jag ramlar ner på marken. Min kind brinner och jag känner lite blodsmak i munnen min mage värker och jag gråter ännu mer. Han lyfter upp mig genom att ta tag i mina handleder igen och kastar ner mig mot bordet där jag slår in handen och ett krasande ljud hör och jag vrålar till högt av smärtan som nu forsar igenom hela min kropp.
- Håll käften skriker Nate och hans nästa slag träffar mitt öga och jag gör som hans säger jag blir tyst fast jag skulle vilja skrika så ont allt gör, mitt öga bultar av smärtan och jag känner adrenalinet som flyger igenom min kropp samtidigt, Nate står still brevid mig jag vet att nästa slag kommer vara en spark i magen, sekunderna innan det händer hör jag hur det knackar på dörren, det är någon där någon som kan hjälpa mig, för jag tror inte att Nate kommer sluta denna gången han är borta, snart känner jag hur hans fot träffar min mage. Smärtan blir värre men jag måste upp, tack vara allt adrenalin som pupar i min kropp nu komme jag upp på två ben och börjar springa emot dörren men Nate fångar in min och håller sina armar runt mig, jag använder all min stryka och slår min armbåge i magen på honom, han släpper till mig av den plötsliga smärtan och jag springer jag hinner fram till dörren men hinner bara låsa upp innan Nate är bakom mig igen drar tag i mig och kastar mig ner emot marken och det krasar till i samma hand igen och nu gör det ännu mer ont så jag vrålar igen.. Personen utanför smäller upp dörren och där står Louis. Han håller en mobil emot örat och säger någonting och slänger sig sedan på Nate som inte hinner uppfatta vad som händer, jag ligger där och försöker resa mig men smärtan i min hand är för mycket att jag inte kan få stöd att resa mig.

Jag ser Louis ge Nate en smäll och hur Nate håller sig för näsan, men det tar inte lång tid innan han har hämtat sig och nu ger han Louis en smäll så han ramlar ner på golvet, jag skriker Nate ställer sig brevid Louis för att ge honom mer stryk när helt plötsligt Liam och Zayn hoppar på honom från ingenstans han är inte tillräckligt stark att hålla ner båda samtidigt men han verkar knuffa bort Zayn och jag ser hur han ska hoppa på Liam, jag måste hjälpa till, jag ser min hårspray som står på hall bordet precis brevid mig jag sträcker mig efter den får tag i den snabbt och kryper snabbt fram och sprutar allt vad jag kan innehållet i Nates ögon, han vrålar till och släpper Liam som han precis skulle slå. Då kommer Andy in med två poliser och jag förstår ingenting, jag hör ingenting jag ser bara hur Andy tittar på mig med panik och tårar i ögonen och slänger sig ner brevid mig och lyfter upp mig så jag sitter i hans knä. Poliserna tar tag i Nate och går iväg med honom och Andy bär in mig och sätter mig i soffan, jag hör ord som sjukhuset men jag skakar på huvudet, han tittar oroligt på mig och säger att han, Liam och Zayn ska få hit en läkare då nickar jag. Han lämnar mig ensam och jag sitter kvar och hör hur dörren stängs. Då kommer jag på det Louis, var är han.

Jag använder all min kraft för att resa mig och börjar gå emot hallen men i dörröppningen möter jag Louis han blöder ifrån näsan, han gråter jag med. Vi tittar på varandra innan jag kastar mig i hans armar. Han håller om mig hårt, jag gnyr till eftersom min handled gör så förbannat ont. Han släpper mig och vi båda tittar ner på min handled, det har en konstig vinkel och har svullnat upp och är lilla.
- Hur mår du viskar Louis.
- Jag mår bra nu när du är här viskar jag tillbaka, våra ögon möts och vi båda ler.
- Jag har saknat dig viskar han och stryker bak mitt hår.
- Och jag dig, jag är ledsen, jag skulle trott dig eller lämnat Nate redan innan jag mådde så bra med dig och utan dig känns allt skit, jag vill bara vara din igen viskar jag.
- Oh Alexandra jag vill också att du ska vara min, jag har saknat dig så säger han böjer sig fram och sätter sin hand under min haka si jag tittar på honom och kysser mig lätt. Allt i min kropp skriker av lycka Louis är min igen.   


Kommentar:
#1: Mikaela

OMG!! jag skakar fortfarande såå gripande det var :)

2013-03-04 @ 14:11:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: