onednovellstorys

2013-09-28
22:39:00

change my mind - kapitel 12
jag åker hem tidigt från Seth för jag vet att om jag stannar kommer jag bli hög och de vill jag inte vara nära jag är med Liam. han ska snart åka iväg på tour och ska vara borta länge och jag vill inte förstöra den lilla tid vi har kvar. fast jag tycker att jag är hemma tidigt har jag bara 20 min på mig att göra mig i ordning. jag tar på mig tajts med en stickad tröja borstar håret och möter Liam i trappan på utsatt tid. - hej snygging säger han och kysser mig.- hej på dig med svara jag. - jag tänkte att vi kunde dra till stan jag måste handla lite grejer nu innan jag åker säger han.- visst svarar jag och så tar han min hand och vi går. Det första som händer när vi kommer till stan är att ett par tjejer som vill ta foto med Liam och jag erbjuder mig att ta ett gruppfoto och de ler snällt emot mig. de händer flera gånger och tillslut lyckas Liam få lite handlat. vi avslutar med en liten picknick i parken med cupcakes. - du klarade av lite av galenskap bra idag säger han och ler. - de va inte så farligt svarar jag. - säger du nu skrattar han fram. - sluta nu du gör mig nervös säger jag och knuffar till honom. han skrattar och jag lutar mitt huvud på hans axel. - du gör mig nervös viskar Liam. - du gör mig mer nervös viskar jag. - vad vill du ha av oss viskar Liam. - jag vill ha hela sagen svarar jag. - jag hoppas att vi kan ha den säger han och pussar min panna. - de gör jag med. - här säger han och börjar mata mig med en cupcake. - Liam jag kan äta själv skrattar jag fram sen börjar vi brottas och kittla varandra. Efter en stund väljer vi dock att gå hem. nu har vi bara 6 dagar kvar med varandra. --------------'hej alla förlåt för den dåliga uppdateringen men jag försöker. fick ni några biljetter till killarnas konsert i Sverige eller Danmark? Jag fick och ska se dem med en polare den 17 juni i Danmark. hoppas ni fick!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: