onednovellstorys

2012-06-10
22:29:09

Lite innan bara
Jag ska snart börja på nästa novell, jag har äntligen bestämmt vilken kille jag ska skriva om, men nästa novell kommer vara lite annerlunda än de andra, som alla andra jag har läst är att, tjejen har sitt live är ett fan eller inte de träffas de blir kär snabbt och så vidare, emn denna kommer inte bli så, ni kommer förstå när ni läser dem.
Men jag hoppas att ni kommer tycka om det.
Men den första delen kommer upp på måndag eller tisdag, men jag ska lämna in min skoldata imorgon och byta till världens segaste, men ska forstätta uppdatera fast jag har den segaste och fast de är sommarlov på tisdag, ska jag uppdatera jag ska ju ändå ingenstans.
Ha det bra så länge :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: