onednovellstorys

2012-06-04
19:17:19

More than this - part 45
Sista andeblicken:

-          Yes. Sedan tittade vi på varandra. Yes I will move in with you. Han log mot mig.

-          Now you are the best girl ever.

-          So I would be the worst if I didn’t say yes?

-          Mabye sa han och log. Sedan kysste han mig. Jag kysste tillbaka sedan la han mig ner i sängen och började kyssa min hals.











Nästa dag tjatade jag på Harry hela dagen.

-          So what surprise?

-          I’m still not telling you. Give up.

-          But I don’t know how to dress for a surprise, not everything goes with it you know.  Han skrattade åt mig.

-          You can wear everything to this surprise.

-          Oh come on tell me sa jag och la armarna runt hans hals och gjorde ett försök till puppyeyes.

-          You can say what every you want, I’m not telling you.

-          You suck sa jag och pussade honom.

-          Love you to sa han och fortsattet att kolla på filmen vi hade igång.

 

Några timmar senare skulle vi gå. Jag och Harry hade klätt oss i matchande kläder. Jag hade på mig varma tjocka tights med en lång lila stickad tröja mössa halsduk och väst med ett par varma kängor.  Harry hade på sig jeans en mörk tjock tröja och en väst med en mössa.

-          So where are we going sa jag samtidigt som han drog ut mig genom dörren.

-          You will see. We need to get there first.  Han gick bakom husets sida och drog fram en cykel.

-          Let me guess we are going to bicycle? Sa jag och flinade.

-          No I’m going you are going to ride on it, jump up. Han pekade på cyklens styre.

-          No way I’m going to fall off.

-          No you are not.

-          Don’t you know me? You do know that I was born clumsy? Han skrattade till och tänkte väll på alla ganger jag ramlat i trappan eller snubblat på mina egna fötter eller allmänt bara snubblat av ingen anledning.

-          But.. började han.

-          I can sit on the luggage carrier, sa jag och satte mig på pakethållaren.  Han log mot mig och började trampa.

 

 

Efter en stunds åkande kom vi tillbaka till åkern vi hade varit vid härom om dagen, han cyklad en liten bit neråt till vi kom vi ner till där ett ensamt träd stog och Harry cyklad vingligt till det. Och under trädet fanns en picknick korg och en gammal bandspelare och jag blev lite tårögd, han kom ihåg det två små bubblel flaskor.

-          You remeberd sa jag och log mot honom.

-          Of cure, how can you forget the best first/second date of their life.

-          So some bubble, music and a tomato fight made the best date of your life.

-          And you. Han la armarna om min midja och kysste mig mjukt.

-          You know your sweet talk sa jag när vi hade avslutat kyssen.

-          I know, now come one. Han la ut filten och tog fram maten eller vad ska man kalla det snask kanske. Han hade lite frukt och choklad med läsk. Vi satte oss ner och började smaka. Jag tog en av de choklad doppade jordgubbarna och tänkte på första gången jag hade träffat han eller kan man säga andra jag hade  ju skämt ut mig i mitt sovrum först sen hade jag träffat honom i köket där jag åt chokladdoppade jordgubbar. Snart var det ett år sedan.

-          Open up sa jag och Harry öppnade lydigt munnen och vi började mata varnadra. Det kändes som en saga. Sen tog vi fram bubblorna och började blåsa fast vi fick sluta nä både jag och Harry fått några stycken i ögonen.

-          Can you close your eyes for a few minutes I have  to do something sa Harry till mig.

-          If you have to pee I don’t care sa jag och flinade.

-          It’s not that, please?

-          Sure thing babe svarade jag honom la mig ner på filten och bulnade.  Efter en stund kände jag hans lockar kittla mig i ansiktet och jag öppnade ögonen. Han stog böjd över mig.

-          Come sa han och hjälpte mig upp, han höll sina händer över mina ögon och sa åt mig att blunda och händerna försvann för en sekund innan de kom tillbaka och jag hörde en låt sättas igång sen hörde jag han viska.

-          You can look now.

 

Jag öppnade ögonen vi var på baksidan av trädet, på en stor del av trädet fanns det massa bilder uppsatta, alla på mig och Harry eller på mig eller på Harry. Och i mitten hade  han ristat in ^^ Felicia ♥ Harry – forever and ever after^^ Jag hörde samtidigt vilken låt han hade satt på The Last Goodnight - Pictures Of You.

 

Jag kunde inte hjälpa det men tårar började rinna ner för kinderna och jag gick närmare för att studera bilderna. Det fanns den med bubblorna och massa knasig där vi hade suttit och haft tråkigt och Harry hade dragit fram sin telefon och börjat fotat, jag såg inte bra ut på någon, vi blåste upp kinderna, räckte ut tunga, skrattade helt knäppt, sen fanns det några vi hade tagit när vi hade legat en morgon och bara mysigt, vi låg nära näsa mot näsa han tittade på mig och log sitt helt fantastiska leende och jag tittade ner och skrattade, jag såg inte bra ut när jag skrattade.  Och massa andra, tårarna försatte att rinna.

-          Oh Harry.. You did all this.

-          Yeah it’s nothing special, han stog bakom mig och var väldigt generad

-          Harry this is amazing. Han tittade ner i marken. Jag vände mig och kramade honom.

-          Now this is the most amazing date ever. And you here makes it better than every thing so amazing. You are my everything and you know it. Sedan kysste jag honom. Vi lutade oss mot trädet och försatte där vi slutade I gårkväll.

 

Nästa dag var det dags för oss att åka hem igen.

-          Bye Anne sa jag och kramade henne igen. Vi hade kommit så bra överens de här dagarna. Jag skulle verkligen sakna henne.

-          Bye sweeite, I’m going to miss you.

-          And I’m going to miss you. Vi kramade varnadra ännu hårdare.

-          Hey mum, I’m right here here, hörde vi Harry säga, vi släppte taget om varandra och Harry och hans mamma omfamnade varnadra och jag passade på att krama Robin och Gemma. Fast till slut var vi tvungna att sätta oss i bilen annars skulle vi komma hem vid midnatt.

-          Bye ropade jag igen genom det ner rullade fönstret.

-          And think that you was so nervous when we got here.

-          Yeah I can’t believe it.

-          So how was right.

-          Shut up and drive sa jag och slog honom försiktigt på armen.

 

Några timmar senare stannade vi utanför killarnas hyreshus. Vi släpade vår packning upp för all trappor och när vi öppnade dörren satt alla där. Liam, Danielle,Louis,Elenore,Zayn, Naill och Caroline, borde jag vara förvånad, det hade funnits något mellan dem direkt.

-          Hi ropade jag när vi kom innan för dörren.

-          Harry ropade Louis.

-          Felicia ropade Caroline och Niall och de andra ropade båda namnen och alla överrumplade oss samtidigt, så vi ramlade omkull över väskorna och allt.

-          I’m glad to see you guys too, hörde jag Harry säga. But this hurts, so lying on me please move.

-          Harry it’s me hörde jag Louis ropa.

-          Then everyone else move, I want my boo bear.  Alla skrattade och vi reste oss upp.  Och vi tog en ordentlig gruppkram ståendes.

-          I love you guys viskade jag.




Så fick äntligen upp delen, ska snart avsluta denna och börja på nästa, är nästan säker på vem av killarna den ska handla om, vill ni ha ha er favorit? Vill ni att novellen ska handla om * er * komentera då!


Låtens länk kommer här under, helt värd att lyssna på!

http://www.youtube.com/watch?v=f7QWZBiNTMc


Kommentar:
#1: Cissi

Jaaa jag vill att den ska handla om mejj (a)

Jag älskar Zayn <//3 men jag blir aldrig utvald i såna hära saker :/ kram, du är bäst

2012-06-06 @ 18:39:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: