onednovellstorys

2012-06-19
21:33:28

Sorry!
Tänkte skriva klart kapitel fyra idag, men det blev bara kaso skulle möta upp min mamma i stan sen ringer hon och säger att min lillebror har ramlat och ärligt talat sliltit upp halva bröstvårtan, så hon och min styvpappa försvann till akuten med han och jag var tvungen att passa min andra lillebror har precis satt mig ner och tagit de lugnt. Jag ska duscha och sen sova, jag är helt slut. Men jag lovar att kapitel 4 kommer upp imorgon!
tycker synd om min lillebror snart sju år och har redan hunnit hälla kokhet varm glögg över sig ( huvudet och bröstet) ramlat och slagit ut två täbder. ramlat och slagit upp knät så han har fått sy det ioch nu detta sex styng blev det. Och de va inte vackert att se en halv bröstvårt.
Men ha de, imorogn. Lovar!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: