onednovellstorys

2012-03-19
17:20:14

More than this - part 5
sistaanblicken :

-          Felicia bara gör de. Du har ingen aning hur många tjejer som hade gjort vad som helt för att vara med dem.

-          Men jag är inte en av dem , jag är inte en av de tjejer som står och skriker efter ett killband som sjunger smöriga kärleks låtar och de är typ bara kända för att de ser bra ut.

Sen vände jag på klacken och sprang ut .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Väll ut på gatan tänkte jag att de kanske inte hade varit den samartaste iden jag var inte hundra åt vilket håll stan låg , jag stog och kollad åt höger och vänster innan jag tillslut chansade på vänster för åt de hållet såg jag mest människor. Jag satte i mitt headsaet och låten sattes igång , sen på med solglasögonen på . jag gick en bit till slut såg jag att jag var i stan ett stort köpcenter låg framför mig . Sen såg jag en stor poster på en av väggarna på 5 killar , jag kände genast igen dem . och så stog det One Direction , jaha måste vara deras band tänkte jag men flinade ändå för mig själv.

Jag tog ut headsaetet och gick in . De första jag såg var ett caffestånd vilket jag blev glad över , min mage värkte av hunger.  Jag gick fram beställde en latte och tog en grillad skinka och osta macka till. Sen satte jag på en av stolarna och tittade på folket som traskade förbi .

Tillslut hörde jag massa tjej skrik , då hade jag ätit upp mackan och tog min latte och gick för att kolla vad skriket kom ifrån , då såg jag de , ca 6 tjejer hade fått syn på Harry och Louis som hade kommit in i köpcentret . De stog och halv skrek när de pratade med dem . Jag kunde inte annat göra än skratta , sen fick Harry syn på mig , han vinkade sa hej då till tjejerna och drog Louis med sig.

 

-          So here’s  where you are hiding sa Louis och skrattade.

-          Yeah kind of svarade jag med ett sneleende. I just wanted to be alone , why are you here ?

-          Well James told ous to go after you after he told ous what happened svarade Harry nu.

-          He told you everything ? jag började skämmas hade han sagt vad jag sagt om vad jag hade sag om pojkband .

-          Yeah Everything.

-          Ohh sa jag och tittade ner i golvet helt röd i huvudet.

-          It’s fine sa Louis och Harry samtidigt .

-          Relly ? svarade jag förvånat.

-          Yes , but James told ous to get you home and get you to eat something.

-          Shouldn’t my mom do that ?

-          The left , I don’t know where but they had to do something.

-          Okey svarade jag. Lets go then.  Killarna följde mig hela vägen hem , utan för stog en okänd bil med en tjej utanför . Ännu ett fan tänkte jag tills Louis gick fram och kysste henne .sen tog han fram henne till oss.

 

-          Felicia i’ll like you to meet Ellionre , my girlfriend.

-          Hi sa jag , nice to meet you.

-          Nice to meet you to svarade hon . Louis we have to go over we are going to be late.

-          Where are you going frågade jag.

-          To meet my parents for dinner svarade Ellinore .

-          Yes we are sa Louis samtidigt som han satte sig I bilen .

-          Now Harry get this girl something to eat like we promised.

-          Will do sir svarade han skrattande.

 

Sen körde Louis och Ellinore iväg . Kvar stog jag och Harry . Skulle jag vara ensam med han , hur skulle  jag göra de , jag som knappast haft mänsklig kontakt på en vecka och de kändes som jag inte kunde hålla ett samtal i mer än 3 sekunder.

-          Shall we go in ? frågade Harry och log . Fan ta han hans leende vas å förbannat snyggt.

 

- Why not svarade jag och låste upp dörren medans nervositeten rusade igenom hela kroppen

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: