onednovellstorys

2012-03-27
22:56:42

More than this - part 9

sista andblicken :

jag hade satt på cd spelaren och där fanns ett av Kents album och en av mina favoriter va på * utan dina andetag* jag satt och sjöng med och stirrade på klockan , 5 i ringde det på dörren . Jag hoppade upp sprang fram till dörren och öppnade med ett fåraktigt leende .

-          Hi sa Harry och log stort mot mig.

-          Hi sa jag med sen började han sig ner och kysste mig.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Till slut avslutade han kyssen mot min vilja , jag vill fortsätta att kyssa honom . De va något med han som gjorde mig galen , jag vill ha han , allt av han , allt som handlada om honom m.m.

 

-          Shall we go ? frågade han och nickade mot bilen.

-          Yeah sure svarade jag gick till hans bil och satte mig.  Han backade ut och började köra . Så satte igång cd spelaren och tryckte igång första låten . Det tog mig en sekund innan jag hörde vilken de .

-          Oh now , you rememberd ?

-          How could any one forget that skrattade han höjde volymen och började sjunga med , högt och så gjorde han rösten falsk med flit.

 

-          I got a pocket full of suneshiiiiiine med överdriver ljus röst och så falsk ton så jag kunde inte gör något annat än att asgarva, jag kunde inte sluta till slut kom det inte ens ljud ut ur min mun och tårarana började rinna . Och hans slutade inte sjunga heller , vilket inte hjälpte mitt skrattanfall , när vi väll stannade , en kvart senare så låg jag fortfarande och skrattade , NU kollade han bara på mig , jag försökte lugna ner mig och hade typ lyckats ett fel steg av något slag och de skulle utbryta igen , jag kollade på Harry och hans min fick mig att fortsätta nu skrattade han åt mig men klev ut ur bilen , och började gå runt om den , de gav mig ca 5 max 10 sekunder att lugna ner mig , jag lyckades jag fnissade fortfarande när han öppnade dörren , jag gick ut och ställde mig brevid han och fortsatte att fnissa , varför kunde jag inte sluta ? samtidigt som jag tänkte de frågade han  de.

 

-          How can you possible still laugh  ?

-          I don’t know , I guess it’s because I haven’t laugh so much since I got here so all I just coming out now. Jag sa de fnittrandes   . Han kysste mig för att tysta ner de , men jag bara fortsatte, tillslut gav han upp och drog mig upp till deras lägenhet .

 

Väll uppe i lägenheten hade jag lugnat ner mig och slutat fnissa . En titt i de som jag gissade skulle föreställa vardagsrummet så insåg man att detta var en mans lya . De låg kläder lite över allt och några mat skålar lite här och där , lite papper , jag ni förstår .

-          So what do you think ? frågade Harry nyfiket.

-          You can tell that it’s boys that lives here , svarade jag .  Han skrattade .

-          Popcorn and a movie or do you really want the grand tour ?

-          Popcorn and a movie svarade jag. Även om jag inte var den prydligaste skulle jag nog få lite hysteri om jag tittat vidare .  Jag satte mig i soffan medans Harry fixade fram popcorn dricka och valde en film .

-          Witch movie ?

-          My favorite Love Actually , have you seen it ?

-          Yeah I always watch it around Christmas time .

-          Why Christmas you can watch it any time a year .

-          I don’t know , and I’m not going to discus it . Now sit down and watch the movie.

Han satte sig ner och la armen om mig , jag tog upp benen i  soffan och  lutade mig på hans axel vi låg så mer än halva filmen , han kysste mig panna en gång och jag bara log inom bords.  Tillslut var jag tvungen att resa mig från mitt halv sittande , nu satt jag rakt upp i soffan och Harry tittade på mig och jag tittade på han , jag hade aldrig sett något vackrare . Han lutade sig fram och kysste mig och jag kysste tillbaka vi satt upp  och kysstes ett tag efter ett tag blev de mer vilda och och han lag mig ner och vi försatte jag vill ha han och han mig . Men så hörde vi en dörrsmällas igen och Louis röst som ropade .

 

-           Hello any one home ? Jag och Harry flög upp och satt där med rufsigt hår och helt röda i huvudet , Louis bara skrattade åt oss och frågad om vi vill spela wii i Liams del av lägenheterna .

-          Never a lonely minut , hue ? sen drog han upp mig kysste mig på kiden och tog min hand och vi gick till Liams lägenhet.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: