onednovellstorys

2012-05-04
21:07:49

More than this - part 25
sista andeblicken:
Efter en stund av hett kyssande lyfte han mig så jag hade mina ben runt hans höfter och lyfte bort mig till sängen la mig ner och frågade.

-          Are you sure ?

-          Sure thing babe svarade jag och kysste han igen.

 





Alarmet väckte mig tidigt redan klockan 7 och jag som började 9. Jag stängde av de och tittade på Harry, han låg naken brevid mig, jag slängde täcket över han och smög in och duschade på 5 minuter. Jag tittade snabbt ut i sovrummet han sov fortfarande, hur kunde man vara så otroligt underbar när man sov. Jag torkade håret noggrant med handduken så det inte fanns så mycket kvar att torka, jag sminkade mig, när de va klart hade håret hunnit torkat och jag plattade de snabbt. Jag hörde hur Harry rörde sig ute i sovrummet och jag tittade snabbt ut, han stog upp nu i kalsonger. Jag log mot han.

 

Harrys perspektiv:

Felicia lookt out from the bathroom, she was so beautiful.

-          Good morning babe she said and came out in shorts and knee high black socks and a brah.

-          Good morning I answered her and then kissed her. How can you already bee ready?

-          I have school stupide and then she took her hand thru my hair

-          Then I I’m going to make you breakfast I whispered to her and took a white t-shirt and thrower it at her .

-          If you can make it in like an hour I have to bee there by 9. I lookt at my phone, in 20 min it would be 8.

-          I will make it, the I kissed her again and walk to the kitchen to make some pancakes. She came out when I was almost ready the I saw her school uniform. The shorts , the knee socks a white linen and a black jacket, it lookt like the kind I wear but in a girl form.

-          You look beautiful.

-          Really , do I look ready for my first day at a new school.

-          Sure, come on help me, break feat is ready.

-          Sure, she took some plates and but them at the table in the balcony. How could I and up with such a beautiful and amazing girlfriend. I had never been more in love. How did I even get her, she should be dancing around with princes or something. I loved her more the she could think , but I think I can love her more than this.

 

 

Felicias perspektiv:

Jag bar ut tallrikarna och Harry kom efter mig med ett fat med rykande heta pannkakor. Vi satte oss ner och jag åt på, han kunde när han kunde. Jag åt och kände mig stressad för att jag inte ville bli sen till första skoldagen. Jag tog ännu en pannkaka och satte sylt på den. Sen hörde jag Harry säga

-          Smile babe jag tittade upp på han och han satt med mobilen, jag han slänga på ett leende.

-          Now stop it sa jag till han.

-          You look beautiful sa han bara och tittade på bilden. Jag gick och satte mig i hans knä och såg bilden, den hade faktiskit blivit bra mitt hår brann i solljuset och mitt leende blev snyggt och kläderna matchade.

-          That was a lucky shoot sa jag och pussade han på kinden. Han gick in på twitter laddade upp bilden och skrev * Beautiful girl I have, I’m gonna miss her so much, Love u babe xx* Jag tittade på han sen på klockan.

-          I have to go sa jag och hoppade upp sprang in och borstade tänderna, sen efter min väska. Harry hade kommit till köket, med snabb steg gick till han.

-          Bye love you sa jag och kysste han, han kysste genast tillbaka.

-          Love you, I will call you later. Han kysste mig igen innan jag sprang ut från längenheten ner till min bil och startade den och började köra mot skolan.

 

Jag körde snabbt men morgon trafiken saktade ner mig, jag såg att jag hade tid och var snabbt in om starbucks och lika snabbt ute med en moca latte. Jag satte på ner och körde den lila biten kvar till skolan och lät de heta kaffet svalna.

 

Tio minuter körde jag upp på skolans parkering, tack och lov var jag inte den ända som inte kom med bil. Parkeringen var full med bilar, Simone hade sagt till mig att hon skulle möta mig vid ingången och ta mig till expeditionen så jag skulle få hjälp. Innan jag hoppade ut ur bilden fixade jag snabbt håret genom att ruffsa till de och satte sedan på mig Harrys Elivis wannabe glasögon som jag kallade dem tog min väska och latte och gick ut.

 

 

Solen sken och de var varmt, jag gick över den stora skolgården till den stora ingången som bestod av två jätte stora trä dörr som såg ut att vara gjord av ek. Simone stog där som utlovat, hon hade på mig samma sak som mig fast en kjol som smet åt vid benen itsället för att vara vidd. Hennes blonda hår var i en inbakad fläta och hennes leende sken upp allt runt omkring.

-          Well hello beautiful sa hon och kramade mig.

-          Hej på dig med sa jag och kramade  tillbaka.

-          Nervös?

-          Lite, det är ju ovanligt att jag inte kommer prata svenska, men jag lär mig. Vi hade kommit in i byggnaden och fram till expeditionen.

-          Men lycka till, vi slutar vid ett idag allihopa så ska vi käka lunch i stan?

-          Sure thing, jag smsar när jag slutat. Sen gick Simone till sitt klassrum och jag vände mig till tjejen bakom disken, hon såg ut att vara 24 eller något med mörktbrunt hår och bruna ögon, hon var otroligt söt och hon påminde mig om Cher Llody.

-          Hi sa jag, I’m new here so i came here to pick up my  schedule.

-          Your name, and do you know you class name ?

-          My name is Felicia Lindekrantz and I don’t know my class sorry.

-          It’s okey, if you can wait for a second I will find it. Hon letade i ett av skåpen och verkade hitta vad hon letade efter.

-          Here go you sa hon och kom fram till mig med mitt schema.

-          Thank you so much sa jag med ett leende tog mitt schema.

 

 

Jag  studerade och började leta upp ett av klassrummen på första våningen. Jag hade svårt att hitta men jag hade turen av att rektorn Miss Davids mig och förde mig till mitt klassrum och förklarade till min lärare, en sträng gammal gubbe som jag gissade jag inte skulle hålla på med. De som var jobbigast var att alla stirrade på en, alla stirrade. Andas tänkte jag blev presenterad till Mister Smith. Jag fick en av platserna längst back.  Där satt bara en kille och en tjej. Killen hade mörkbrunt hår och samma frisyr som Zayn och han såg rätt bra ut men jag trodde han hade eyeliner och kajal, och tjejen hade långt svart som gick till midjan och hon var så otroligt blek hud med gröna ögon, kombinationen var jätte fin. Jag satte mig på stolen mitt i mellan dem.

-          Hey viskade tjejen, My name is Rebecka.

-          And I’m Robin sa killen och log.

-          I’m Felicia sa jag till dem båda. Okej jag kanske inte skulle bli helt ensam.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: