onednovellstorys

2012-11-10
00:01:00

Stole my heart - kapitel 26

 Sista andeblicken:

- Jag vill inte att du ska bli magförgiftad sa han och kysste min nacke lätt.
- Du strumpan så lätt kommer du inte undan sa jag och han började kittla mig.

- Juste det, de är ett nöjesfält som öppnar på lördag vill du gå ditt med mig kanske? Sa han och blinkade. 
- Klart jag vill de sa jag och sedan mötte hans perfekta läppar mina. 


 
 
 
 
 
 

 

 

Det blev snabbt lördag och jag gjorde mig iordning för att träffa Niall. Vi hade snart varit officiellt tillsammans i en vecka och fans verkade ta det bra, de hade ju sätt mig runt omkring innan och vissa lyssnade ju på min morgon show, men allt kan ju inte vara glatt. Jag hade fått många vidriga och elaka kommentarer, Felicia hade varit med mig när jag fått den första hon slog bara ner datan och sa åt mig att skita i det, hon måste ju veta hur det känns hon och Harry hade ju ändå varit tillsammans länge och folk hade trott hon var otrogen mot honom, då måste folk ha fått anfall.

 

Jag klädde på mig och sminkade mig lätt och tog Sötnos på en promenad innan Niall skulle komma och hämta mig. Jag drog in vår luften och log av lycka, jag hade det bra nu, jag hade världens bästa pojkvän, ett bra jobb, massa underbara vänner och jag bor i London. Och just de världens sötaste och bästa hund. Jag kunde inte fatta att när jag flyttade till London i Augusti trodde jag att det inte kunde bli bättre, jo bara om jag och John gifte oss. Men tänk hur blind jag hade varit han höll mig nere och Niall ja, han fick mig att gå på moln han höjde mig till himlen. Det fanns ingen bättre än honom. Då verkade som om Sötnos hade hört vad jag tänkte efter som hon kramade min fot på hennes speciella sätt. Jag böjde mig ner och kramade.

-Okej gumman bara du är bättre än Niall. Hon slickade på min hand som om hon sa '' det är bäst för dig'' jag skrattade åt henne, hon var för underbar.


Vi gick hem igen och jag gav henne mat och vatten och väntade på att Niall skulle komma, jag tittade på klockan den var halv ett, han skulle komma nu. Jag satte mig ner i soffan och messade honom utan svar, klockan blev ett, jag ringde utan svar, klockan blev halv två. Nu blev jag arg, varför ignorerade han mig. Jag började ringa han mer och mer. Klockan blev två utan svar, nu blev jag fan förbannad om han nu inte ville träffa mig kunde han säga det, Sötnos kom och la sig brevid mig.

-Okej Sötnos just nu är typ alla bättre än Niall sa jag till henne, hon slickade mig på näsan, sympati från någon i alla fall. Sedan hörde jag en bil som bromsade i alla kraft utanför och jag såg att det var Nialls, jag tog på min jacka och gick ut beredd på att ge honom en bra utskällning. Han hoppade ut ur bilen med rosor och ett packet i andra handen och tittade på mig lite oskyldigt. Fan jag kunde bara inte vara arg på honom , så jag slängde mig i hans armar och han gav mig en av de kyssar som fick mig att rysa igenom hela kroppen och hela London tystnade.

- Förlåt att jag är sen, jag glömde mobilen hemma också.
- Du hade tur denna gången sa jag och pussade honom igen, sedan hoppade vi in i bilen och körde iväg.


Nöjesparken låg en halvtimme utanför London så det tog en stund att komma ditt, men det var så värt det stället verkade vara hur stort som helst. Jag och Niall tog varandra i handen och började gå, det kom fram några fans som bad om bild och autograf och jag ställde upp som fotograf sedan gick vi in.

- Vill en sötnos som du dela något sött med mig? Vänder han sig om och frågar mig.
- Du är redan så söt att jag får diabetes men jag nog riskera det svarar jag flörtigt och pussar honom, han skrattar åt mitt dåliga skämt och går och kommer strax tillbaka med lite sockervadd. Vi står en stund och matar varandra med den innan vi bestämmer oss för att åka lite karuseller.

 

Niall vill åka allt som är högt och får nästan släppa mig på frittfall.
- Niall jag vill verkligen inte säger jag lite panik artat samtidigt som jag försöker komma ut ur hans grepp.
- Nej du ska åka med mig säger han och lyckas få mig på en av stolarna och spänner fast mig. Jag känner paniken stiga inom mig när vi åker upp, jag känner hur hela min kropp sakar och hur Niall försöker hålla mig i handen fast jag håller stenhårt i maskinen och sen så åker vi ner, rakt ner, jag tror jag började gråta lite jag trodde vi skulle åka trakt ner i marken och dö. Då hade det också blivit rätt sent och jag hade förlorat min lust att vara kvar så att vi åkte hem. Vi stannade utanför mitt hus då Niall tittade konstigt på mig.
- Vad är det frågade jag honom och rodnade lite, Niall fick mig att känna mig som en liten flicka.
- Ska du inte öppna ditt packet säger han och nickade emot det, just det den hade jag glömt bort.
- Klart jag ska säger jag och river upp det, inuti i ligger en liten ask jag öppnar den försiktigt där i ligger ett armband gjort av silver med en liten bricka på där det står '' I love you more ''. jag tar upp den och får tårar i ögonen, den är så fin Niall är så fin.
- Tycker du om den? Frågar Niall försiktigt och tittar ner i marken och rodnar.
- Jag älskar den och jag älskar dig så himla mycket säger jag och ger honom en lätt kyss på kinden, han ler mot mig och lägger sin hand på mitt knä. Det är allt som behöv för att jag ska börja skacka av lycka igen, en lite beröring av Niall och han vänder min värld upp och ner. Hur kunde jag ens få någon som honom, eller just honom. Jag var kär på allvar, John var ingenting alls jämfört med Niall, han var inget. Niall fick mig att må som aldrig för. Han kramar mig en underbar kram som håller mig nära honom det känns skönt.
- Du har ingen aning om hur jävla underbar du är viskar jag och han kysser min hals, jag ryser iegn. 

 

 


LÅngt kapitel nu, vad tycker ni? Vet inte om jag ska börja avrunda denna novell, eller vi ni ha mer av denna eller ska vi snart avsluta och börja med en ny?

Komentera nu vad ni vill!


Kommentar:
#1: Anonym

Asså du är så otroligt bra! Jag gillar verkligen den här novlen så jag vill att du ska fortsätta den, men bara om du orkar :)
Kapitlet var Jättebra!

2012-11-10 @ 02:56:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: