onednovellstorys

2012-11-17
20:49:00

Stole my heart - kapitel 32

Sista andeblicken

- Jag ska gå och ringa killarna och våra föräldrar säger Harry och går ut ur rummet. 
- Vad heter han? Frågar jag och ler emot den lilla killen. 
- Bastian Harold eller Harry Styles säger hon och ler. 
- Det passar honom perfekt säger jag. 
- Vill du hålla honom säger Felicia. Jag titta på henne. 
- Jag kommer ta sönder honom. 
- Kommer du inte säger hon och lägger försiktig honom i min armar, jag tittar ner på Bastian och jag känner att jag inte kan längta mer tills jag och Niall är äldre och vi ska skaffa egna barn. 

 

 
 
 

 

Harry stannade i någon vecka och nyheten om lilla Bastian spreds sig fort, de ramlade in gratulationer och folk ville se honom. Fast han var tvungen att åka tillbaka till tuorn tillslut, han verkade jätte knäckt över att lämna Bastian, han hade riktiga pappa gener i sig. Men han skulle klara sig, allt jag tänkte på nu när Harry hade åkt var det bara två månader kvar tills Nialls skulle komma hem. Eller en månad och tre veckor för att vara exakt.

 

 

Två månader senare:

Jag satt hemma i min soffan och väntade och väntade, Niall skulle komma hem till mig efter att ha varit bort i tre månader skulle jag äntligen få träffa honom. Min kropp gjorde ut så mycket den saknade honom, den vill ha hans armar runt omkring sig, mina läppar vill ha hans läppar, mina hörsel ville höra hans röst mina ögon ville se hans underbar ansikte med hans underbara ögon,läppar, leende ja allt.

 

Jag la mig nu på rygg i soffan och vänta igen, och då hördes de bästa ljud som hade kunnat komma ringklockan. Jag hoppade upp och sprang emot dörren och slet upp den, och där stog han min prins, det bästa som fanns just nu. Nialls stog där och bara log emot mig, jag hoppade på honom och började kyssa honom vilt och passionerat, han följde efter. Han tryckte tillbaka mig in i hallen och stängde dörren med sin fot och tryckte mig mot en av väggarna, samtidigt som våra kyssar blev vildare och vildare, jag började slita i hans tröja samtidigt som han började kyssa min hals och vi båda blev mer upphetsade. Han slet av min tröja och bh och lyfte upp mig och halv sprang in i mitt sovrum och kastade ner mig på sängen han drog av sina jeans och mina och sedan våra underkläder och la sig på mig och vi blev ett.

 

Några timmar senare låg jag och Niall i min säng, jag hade mitt huvud på hans bröstkorg och han hade armen runt mig.

- Jag borde nog åka iväg oftare om du saknar mig så här mycket säger han och flinar emot mig.
- Haha jätte roligt svarar jag och slår honom lätt på magen.
- Just de på lördag gör du inget speciellt va?
- Nej svarar jag efter att ha tänk efter en stund.
- Bra för att Liam fyller år så vi ska fira honom.
- Va kul, vilket datum är det? Frågar jag.
- 29 Augusti gumman säger han och pussar.
- Jaha för jag ska åka hem till Sverige på besök den 31 säger jag och gör en ledsen min.
- Måste du frågar han och försöker se sårad ut.
- Ja jag har inte varit där på ett år, men jag ska bara vara där i en vecka.
- Okej det kan jag överleva säger han, men kom hit nu nu ska jag visa dig hur mycket jag har saknat dig säger han och lägger sig över mig och börjar kyssa min hals. 


 

Två kapitel idag! jag har typ räknat på det det kommer bli tre eller fyra max fem kapitel till på Stole my heart och jag är supper taggad över slutet ska försöka lägga upp dem så snabbt så möjligt, håller på att skriva!!

Men komentera på nu !! Vill veta vad ni tycker


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: