onednovellstorys

2013-04-24
23:00:10

Nobody compers to you - Kapitel 32
Sista andeblicken:På resturangen sitter vi ensamn och njuter av den helt fantastiska maten och vi båda får i oss lite för mycket alkohol och jag känner hur mycket jag vill ha Louis, hela min kropp tånar efter honom, så när vi kommer in i vårt rum igen och när han har stängt dörren bakom oss kastar jag mig på honom kysser honom passionerat och hårt, det tar han några sekunder innan han fattar vad som händer men han är snart med på noterna, och börjar dra sitt finger längts min rygg...

 
Hans finger följer kuntren av min klänning och jag trycker mig hårdare emot honom, jag vill ha honom jag har aldrig velat ha någon annan som jag vill ha Louis just nu. Vi börjar kyssandes röra oss mot sängen, jag öpnnar hans shorta somtidigt som han kysser min hals och tillslut får jag av han tröjan, jag studerar snabbt hans överkropp, han har smala synliga muskler, det ser otroligt bra ut vi är i samma läng just nu eftersom jag redan sparkat av mig klackarna. Han kämpar nu med att dra av mig min klänning tillslut får han av dem och jag knuffar ner honom i sängen och lägger mig gränsle över honom. Jag sa ju att jag vill ha de passionerat och de skulle jag få, han kysser mig över brösten och på magen, tillslut klarar jag inte det och börjar dra ner hans byxor, han blir ivrig och hjälper till, så tillslut ligger han avan på mig i kalsonger och jag i underkläder och är redo för att bli ett.
 
Nästa morgon vaknar jag av att Louis snarkar lite tyst, hans ser så fridfull ut, jag skulle kunna titta på när han sover hela dagen så underbar som han ser ut. Men jag vet att jag inte kan göra det utan reser mig och går ut på balkongen och ser en pol där nere, snabbt smyger ajg in i min bikini och sringer ner för att ta mig ett dopp. Vattnet är svalkande, jag älskar vatten varje gång jag simmar så kan jag rensa mina tankar och tänka på ingenting det är så skönt att allt jag måste tänka på är att komma upp till ytan för att få luft. Syret är det ända som jag tänker på, att se de små luftbublorna som jag gör och följer med dem upp till ytan, det kan vara livet ibland.
 
När jag kommer upp igen sitter Louis på säng kanten i kalsonger och tittade ner på sin mobil, när han hörde dörren slå igen bakom mig tittade han upp och log emot mig.
- Hej babe, var har du varit.
- Tog ett dopp säger jag och pekar på mitt blöta hår.
- Det skulle jag förstått säger han och skrattar.
- Vad gör du? Frågar jag och sätter mig brevid honom.
- Kollar Instagram lite, och kanske la upp en bild på mig och min underbara flickvän eftersom jag vill visa hela världen att hon är mig säger han och ler oskyldigt emot mig. Jag himlar med ögonen. Jag vill visa till alla också att Louis är min men jag är så rädd över alla fans tänk om de kommer hata mig, inte för de har så mycket att säga om mitt och Louis förhållande men jag vill ändå inte få så mycket hat, eftersom jag inte har världens bästa självkänsla kommer inte massa hat hjälpa mig.
- Det är bra gubben säger jag och pussar honom.
- Jag tror också att jag ska gå och ta mig ett dopp säger han böjer sig ner och letar upp sina badbyxor och går ut.
 
Jag tar upp hans mobil och tittar han har redan massa massa likes på bilden och massa komentarer, ånga är snälla sen ser jag de elaka, hur ful jag är, att jag inte förtjänar honom och de värsta hur tjock jag är. Inte för att min kropps syns på bilden, men jag klarar inte av att läsa det, jag reser mig upp och springer in på toan och tänker precis stoppa fingarna i halsen när jag kommer på att det finns inget att spy upp eftersom jag inte har ätit idag. Jag fick väl göra det efter frukosten, så jag klär av mig och hoppar in i duschen och står där till jag hör Louis komma tillbaka, han hör att duschen är på och gör mig snart sälskap.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: