onednovellstorys

2013-03-19
22:05:00

Nobody compares to you - Kapitel 29
Sista andeblicken:- Och jag dig, jag är ledsen, jag skulle trott dig eller lämnat Nate redan innan jag mådde så bra med dig och utan dig känns allt skit, jag vill bara vara din igen viskar jag.
- Oh Alexandra jag vill också att du ska vara min, jag har saknat dig så säger han böjer sig fram och sätter sin hand under min haka si jag tittar på honom och kysser mig lätt. Allt i min kropp skriker av lycka Louis är min igen.
 


Tyvärr får jag och Louis inte ha vår stund så himla länge eftersom Andy, Liam och Zayn kommer tillbaka rätt snabbt och Andy säger att han har pratat med sjukhuset och de ville ha in mig och om jag inte vill skulle han bära ditt mig. Jag visste att i denna stunden på grund av allt som hade hänt så menade Andy allvar, Louis tog min hand gav mig ett leende och vi gick ner till bilen.
 
På sjukhuset fick jag åka in och rönkas, jag hade en bruten handled det visste jag redan innan vi åkte in eftersom handleden var lila stor och svullen och såg ut att vara i en konstig vinkel. När de skickar hem mig är dommen en bruten handled, ett stuckat revben, en blå tiar och en bra fläskläpp. Vi släppte av Liam och Zayn på vägen eftersom Louis hade bestämmt sig för att spendera natten hos oss eller rättare sagt med mig. det kändes som om vi var tvungna att ta igen den tiden vi hade varit ifrån varandra. Vi la oss på min säng, först låg vi bara där och han höll om mig hårt och jag kände hans tränade armar genom de tunna tyget som gjorde min tröja.
- Jag har verkligen verkligen saknat dig viskar Louis i mitt öra. Det kitlas och jag fnittar till.
- Jag också sakna dig väldigt mycket säger jag ovh vönder mg halvt om så jag kan ge honom en kyss. Hans kyssar får någont inom mig att göra små volter.
 
Vi ligger där ett bra tag innan vi båda somnar i varandras armar. Nästa morgon har min blåtiar och fläskläpp blivit värre, jag tittar i speglen och suckar högt. Detta måste ju bara hända mig hur skulle jag jobba nu och så kände jag mig inte så himla snygg framför Louis heller, nu när vi har blivit tillsammans igen så vill jag visa upp mina bästa sidor och utsidor men det skulle ju inte gå med en blåtira och en fläskläpp. Louis som har sutti på sängen nästan hela tiden uppfattar nästan vad jag tänker och går fram och lägger sina armar om min midja och kusser min hals.
- Du vet väl att jag tycker du är vacker hur du än ser ut säger han. Jag ler.
- Det säger du bara för at jag ska bli glad.
- Det funkade eller hur säger han och flinar. Han hade rätt de funkade en värme spred sig i magn när han hade sagt det, allt med Louis fick mig att se ljusare och må bättre på alla sätt

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: