onednovellstorys

2013-05-24
21:43:25

Nobody compers to you - Kapitel 34 - Sista kapitlet
Sista andeblicken: Några timmar senare är jag ute på stan med musiken i örat och en starbucks i handen. Jag går igenom så många affärer som möjligt och inne på Victoria Secret stannar jag länge och försöker hitta så snygga underkläder som möjligt, jag vill vara så snygg som möjligt för Louis nu innan han åker eftersom jag inte kommer få se honom på länge. Jag väljer tillslut en matchande spets bh och trosor, betalar och går hem, solen gassar på med en sval vind som går igenom London. Allt känns så skönt just nu, jag hoppas bara på att fansen skulle sluta, jag var glad över att jag inte hade twitter eftersom jag har hört att tjejer killarna syns med oftast blev mest trackade där.
Hemma hoppar jag ner i soffan och slö tittar på tv innan jag tillslut somnar.

För fullefekt lyssna på låten tiill ;) -  https://www.youtube.com/watch?v=nVuw8fp3ZDI
 
Jag sitter på stolen framför mitt sminkbord och lägger på en choklad brun ögonskuggad, ikväll är min sista kväll med Louis innan han åker iväg på deras världs turne. Suck. Klart jag skulle åka och hälsa på honom men det skulle ju inte bli så ofta eller länge, jag kände redan nu hur mycket jag skulle sakna honom, allt med Louis kändes rätt det kanske inte alltid hade kännts så men ändå hade det alltid känns så sedan vår kyss på nyår tills när vi gjorde slut tills nu så visste jag innerst inne att han var den rätt. Louis är der rätt och kommer alltid vara det. 
Jag reser mig upp och drar fram mina svarta pumps jag har klätt upp mig rätt mycket ikväll men ajg vill att han ska komma ihåg denna kvällen för alltid eller i alla fall tills vi ses igen. Jag tittar i speglen min svart vita klänning följer mina kurvor perfekt och får mig att se snyggare ut om jag ska säga det själv, jag har ingen anning om vad vi ska göra ikväll men jag vill at han ska se mig så här innan han åker.
JAg går ut i köket för att dricka ett glas vatten jag hade kunnat prata lite med Andy men han är inte hemma så det är bara jag, jag visste inte ens när Louis skulle komma han sa bara att han skulle hämta upp mig. Samtidigt somk jag tänkte den tanken ringde det på dörren jag hoppade nästan av lycka och gick och öpnnade där stog han, i en svart smoking med håret upp, mitt leende blev större när jag såg honom.
- Wow, du ser helt fantastik ut säger han och stirrar på mig och ger mig ett stort leende.
- Tack du med säger jag och rodnar.
- Är du redo? frågar han coh stäcker ut sin arm.
- Ja du är ju här nu säger jag och kysser han på kinden.
 
Vi sätter oss i bilen och åker en bra bit utanför London innan vi tillslut stannar, vid en strand direkt när jag hoppar ut ut bilen ser jag ett tält med ett bord och två stolar, det ser underbart ut. Louis hjälper mig genom sanden med mina klackar och drar ut stolen till mig.
- Tack säger jag och ler stort emot honom.
- Allt för dig säger han och sätter sig på den andra stolen. Maten ligger redan framför oss, kyckling inrullad med oss och potatis.
- Det ser jätte gott ut säger jag.
- Hoppas det smakar lika gott också, det är jag som har lagat de säger ahn och ler.
- Verkligen säger jag och tar direkt upp mina bestick skär en bit av kyckligen och stoppar den i munnen, det smakar underbart.
- Det är verkligen jätte gott Louis.
- Tur de säger han och blinckar emot mig.
 
Vi äter upp och åker till hans lägenhet, det ser precis ut som vanligt fast mindre stökig och två stora resväskor står i hallen, det gör det mer verkligt att han ska åka. Jag torkar snabbt bort en tår så Louis inte ska se den, men han gör det.
- Vad är det älskling säger han  och tar in mig i sin famn.
- Jag kommer bara sakna dig så himla mycket säger jag och tittar på honom. Han kuppar sina händer runt mitt annsikte och tittar mig djupt in i ögonen och närmar sig långsamt, jag blundar och känner tillslut hans läppar mot mina, det är en fin kyss nog den finsate jag har haft, det är en kyss ingen tunga inget, då känner jag verkligen hur mcyket jag faktiskt älskar honom. Han är den jag vill ha och ingen annan.
- Kom jag har en present till dig säger han och vi går in i sovrummet. Han sätter mig på sängen.
- Om det är de där däger jag och petar på hans skrev så gillar jag den redan säger jag och skrattar.
- Den kommer sen säger han och blinckar, men först denna säger han och öppnar sin stängda hand. Där ligger en liten tung ring formad som ett hjärta. Jag blir först chockad, friar han eller vill han bara ge mig ett smycke.
- Det behöver inte vara en förlovnings ring om du inte vill det, det kan vara en före ring annars säger han och sätter sig brevid mig.
- Jag vill att det ska vara de viskar jag. Han sätter försiktigt på ringen på mitt vänstra ring finger och kysser den sedan.
- Jag gjorde den själv, för jag vet sedan blir han tyst.
- Vet vad viskar jag.
- Att du är den rätta säger han och tittar mig djupt in i ögonen hela jag lyser upp och jag ger han det största leendet jag kan ge.
- Och du är också den rätta säger jag och kysser honom.
- Bra säger han mellan kyssen, han lägger mig ner på sängen och lägger sig över mig. och kysser mig igen.
- Jag älskar dig viskar jag och tittar på honom.
- Jag älskar dig mer än någon kan ana säger Louis ler och kysser mig mjukt igen.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: